Väderprognos för 5 dagar

onsdag 7 december 2011

Hej mitt-i-natten

 

hug

Ja, nu sitter jag här igen. Med en mugg thé och en macka. Jag vaknade av lite krampkänslor i vaden och kunde inte somna om. Lika bra att gå upp några timmar. Jag kollade mitt blodsocker för säkerhets skull och den sa mig att jag skulle må bättre av att äta lite. Att fixa det tog inte många minuter.

Jag såg att Nea har klättrat ännu högre upp i listan med tävlanden i Agrias tävling. Det hjälpte tydligen att puscha lite för henne i bloggarna Blinkar. Jag undrar om vi hinner rösta ett varv till? De är lite luddiga med tiden tycker nog fler än jag. Jag kan bara försöka senare på förmiddan.

Tänk att det droppar in fler kommentarer till fredagens blogg fortfarande! Det är ju flera dagar sedan jag skrev den, vilket betyder att mina läsare går tillbaka och kikar flera dagar bakåt om de har missat något jag skrev. Det är verkligen smickrande. Jag tror inte att jag har fått så många kommentarer på ett enskild inlägg nån gång tidigare. Jätteroligt!

Å andra sidan har jag fått 1156 kommentarer till de 227 inlägg jag har på den här adressen sedan jag bytte i slutet av maj. Bara det är fantastiskt!

Jag har dessutom haft dryga 10.200 besökare under dessa 6 månader. Det är fler jag hade under två år på Bloggplatsen. Jag gjorde rätt då jag bytte tydligen.

Nu ska jag ta mig en runda bland mina vänner och se vad de har haft för sig efter att jag har stängt av datorn igår kväll. För att sedan försöka sova nån timme till…

 

tzBYE /Julia

8 kommentarer:

  1. God Morgon :)
    Hoppas du ligger i sängen och har somnat om nu !
    Kul att så många fler har hittat in till er trevliga blogg och att ni fått många kattentarer :)
    Trevlig onsdag önskar jag och matte er !

    SvaraRadera
  2. @ Kjelle Bus:

    Jodå, jag gick och la mig vid ½6 och sov som en stock till 8!

    SvaraRadera
  3. hej hej.tack för kommentaren!
    jaså du bytte från bloggplatsen till blogspot,jag gjorde tvärtom,från blogspot till bloggplatsen,där ser man!

    SvaraRadera
  4. Ser i din svarskommentar att du fick sova en stund till. Skönt!
    Visst är det kul när ett inlägg ger ovanligt många besökare eller kommentarer :-) Grattis till dina fina siffor! Men det känns tryggt att veta att även om besökssifforna generellt kan gå lite upp och ned, så har man sina närmaste bloggvänner kvar i alla väder :-)
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för att du "pushade" :) Kom med bland de 14 bästa till slut.

    Skönt att du kunde somna om och sova en stund sen igen.

    Nosgos

    SvaraRadera
  6. Hoppas du fick lite mer sömn senare.
    Inte illa med så många besökare, kul!

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  7. men varför är du uppe mitt i natten och bloggar??
    Då ska man sova sin finaste pälssömn ju, ligga och tassa pä människan och nosbuffa lite...*kurr*

    SvaraRadera