Väderprognos för 5 dagar

måndag 5 december 2011

God måndag morgon vänner!

 

Gustavmåndag

Ny vecka, nya möjligheter. Jag hoppas att sviterna av vår roliga lördag går över. Vilket den gör efter ett par dags vila. Den här gången hade sviterna av min ryggont bidragit lite att det tar lite längre tid. Jag tar det gärna, det är kul att hitta på saker på lördagar. Snart nog kommer kylan och snön.

Det känns bättre, men jag har lite ont fortfarande. Men det är inget som inte några Alvedon råder bot på. Jag har i alla fall gjort mina liggande övningar, resen tar jag lite i taget under dagen. Precis som jag försöker varje dag.

Några direkta planer har jag inte för dagen, men jag ska nog se Emma en gång till. Utan några längre avbrott denna gången.  Emmas far spelas av skådespelaren som spelade Professor Dumbledor i Harry Potter filmerna märkte jag.

Jag gillar BBC’s kostymfilmer. De är så välgjorda och ganska långt ifrån Hollywoods produktioner. De har liksom en egen stil som jag tycker om. Vilken inte innebär att jag inte gillar båda, men tonen i dem är märkbart olika.

Nu ska jag fylla på min thémugg och njuta av Emma några timmar.

Ha en trevlig dag, trots att det är måndag!

monday8 /Julia

5 kommentarer:

  1. Vink Vink !
    Hoppas den usliga värken försvinner snabbt !!
    Här är det gråtrist väder även idag , så jag ska nog mest sova tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Vink Vink !
    Hoppas den usliga värken försvinner snabbt !!
    Här är det gråtrist väder även idag , så jag ska nog mest sova tror jag :)

    SvaraRadera
  3. @ Kjelle Bus

    Kommentarerna fick visst hicka *fniss*

    SvaraRadera
  4. Det är klart att det känns lite mer nu eftersom du redan hade ont i ryggen sen innan. Hoppas det släpper snart.

    Kramizar & vovisar

    SvaraRadera
  5. Hoppas att dagen blev ok och att värken gav med sig. Nu har det kommit lite snöflingor här men inget som lägger sig.nosbuff

    SvaraRadera