Väderprognos för 5 dagar

lördag 3 december 2011

Tänk så gulliga vänner vi har!

 

20s

Igår eftermiddag, när maken kom hade han med sig överraskningen som Alice, Wilma, Bosse, Mårrgan och deras matte skickade till oss.

Titta vad som låg i paketet

Emma

Filmen som jag längtade efter att få se!

Jag fick faktiskt tårar i ögonen över presenten! Dom är bara så gulliga och omtänksamma att jag saknar ord! Jag är inte van att få presenter av andra än min man. Tack för den fina gåvan! Vi ska njuta av den i helgen.

Tack snälla ni, ni är underbara!

/Julia

6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att det var rätt film! Det är så skoj att kunna överaska och glädja andra ibland! :)
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  2. Ingen dålig överraksning :-) Grattis!!
    Ha en riktigt mysig adventshelg med maken och missarna!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  3. Alice, de andra katterna och matte är en samling sötnötar. Så det så! :) Kurr och burr.

    SvaraRadera