Väderprognos för 5 dagar

torsdag 29 december 2011

God kväll vänner!

18

Det blev en bra dag trots att jag var uppe inatt. Jag gick och la mig igen vid ½6 och somnade om. Kan ni tänka er att vi sov till 09:25… otroligt!

Vilken tur att vi inte har några tider att passa. Vi åt frukost i lugn och ro. Det blev våfflor med min blåbärssylt. Jättegott, tyckte vi båda.

Sen har det blivit TV för hela slanten. Vi varvade filmer med längdskidor och just nu är det skidskytte.

Jag mår ganska bra. Visserligen har jag ätit tabletter, men det räckte med Alvedon under dagen. Innan vi går och lägger oss ska jag däremot ta en starkare värktablett och hoppas att  jag får sova hela natten.

Det har inte varit nåt väder att vara ute i. Det har blåst ganska mycket och då är det inget vidare om man sitter i rullstol.

Ikväll ska vi ta med oss nån bok att lyssna till i sängen, vilken det blir har vi inte bestämt än. Men vi har flera bra att välja på. Både av dem som jag fick i julklapp och dem från biblioteket.

Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag!

good_evening_05 /Julia

9 kommentarer:

  1. Våfflor, så gott! Vad skönt att du kunde somna om, just nu vill man helst kura inne. Skidsport gillar matte och husse också, bra tycker vi för då kan man ligga och gosa.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Hihi vi sov oxå jamarns länge idag, ända till ½ 9. Så vi har varit jättepigga hela dagen :-) alltså även matte.
    Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Mmm Våfflor med grädde det är nomnom det ;-)
    Här har det blåst o regnat massor mest hela dagen , så inget uteväder här nere heller.

    SvaraRadera
  4. Hihihihi, du sov längre än vad jag gjorde men jag var ju inte ute i natt så jag sov nog mer!
    Hemmagjord blåbärssylt den måste vara jättegod och våfflor, nu blev matte småhungrig, hihi!

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  5. Säger som Dui och deco, Våfflor som är så gott, MUMS.
    blåbärssylt är gott till.

    Sport tittar jag inte så mycket på, mer Konståkning.

    Tass Tass

    SvaraRadera
  6. Mums med blåbärssylt på våfflorna :-)
    Skönt att dagen blev bra trots att det blev lite vakentid på natten.

    Hoppas ni allihopa får en fin nyårsafton :-)

    Kram från oss

    SvaraRadera
  7. Mjau nu skäms vi. Vi har glömt att jama att Mimmi fyller år på nyårsafton, så då blir det nyårs supé för alla katter på våran blogg, så jamars välkommen.
    Vi håller på att bjuda in så många katter vi kan, så vi hoppas att alla kan komma då.

    Tass tass

    SvaraRadera
  8. Så jätteskönt att du fick sova så pass mycket trots allt. Och så våfflor till frukost - härligt :-)
    Låter som en jättemysig dag!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera