Väderprognos för 5 dagar

lördag 1 oktober 2011

Gomorron soliga lördag!

 

67

Jag har fått veta av flera läsare att kommentarfunktionen på min blogg inte fungerar som den ska. Att den inte gör det har jag märkt själv också i flera dagar. Jag saknar flera kommentarer från vänner som är mycket flitiga och kommenterar troget varje blogg. Aamor & Tina till exempel. Det var dom som gjorde mig uppmärksam på svårigheterna först.

Jag beklagar och hoppas att Blogger fixar till problemet innan ni, mina trogna läsare, tröttnar på att ens försöka skriva en kommentar. Att ni läser bloggen troget kan jag ju se ändå genom statistiken varje dag.

Om problemet kvarstår så funderar jag på att gå tillbaka till min gamla blogg!

Jag vill inte göra det egentligen, men jag har ju inget val om bloggen inte fungerar fullt ut. Jag saknar också att kunna svara direkt på kommentarerna jag får. Den funktionen fanns på Bloggplatsen.se men inte finns här. Förhoppningsvis löser Blogger problemet snabbt, det har strulat mer eller mindre sedan i onsdags!

Jag väntar dock några dagar till innan jag bestämmer hur jag ska göra och berättar självklart mitt beslut innan jag återgår till Bloggplatsen.se.

Om jag gör det kommer ni att få en tydlig länk härifrån.

Jag återkommer på eftermiddan med vad vi hittade på under dagen och om gårdagskvällen.

Ha en fin lördag!

00041-2 /Julia

3 kommentarer:

  1. Den här gången gick det bra att kommentera. Vi har också märkt att det inte går hos Maurice och Kajsa (lillieslya) just nu. Jättekonstigt, för på flera andra Blogger-bloggar går det hur bra som helst. Hoppas allt löser sig. Kurr och burr.

    Ps. Fast orsaken till att vi inte kommenterat är att matte knappt varit hemma den här veckan... bara på jobbet. :(

    SvaraRadera
  2. Hoppas det löser sig, åh, så jobbigt det är när saker krånglar. Har ju själva haft problem med kommentarsfunktionen och den ställer fortfarande till besvär för många så jag vet hur trist det är.
    Få se om det funkar för oss att skicka vår kommentar nu, håller tassar och tummar :-)
    Ha en härlig helg, vi hörs igen senare!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  3. Vissa har visst problem med att kattentera hos mig oxå :(
    Hoppas problemet löser sig snart !!

    SvaraRadera