Väderprognos för 5 dagar

måndag 1 oktober 2012

Hej vänner!

 

00019

Det har varit en stilla dag för mig idag. Som vanligt är jag trött efter en kul helg. Men det var verkligen värt att få en trött måndag efteråt.

Som jag skrev, gav jag maken en hög med ljudböcker i present.

Två av dessa var idrottsböcker.

jag_ar_zlatan

och

nar_ljuset_slacks-hedman_magnus-17058863-frntl

Dessutom den här

dandy-guillou_jan-20899545-frntl 

Del två av Guillous senaste, trilogin om industrialiseringen som började med Brobyggarna. De blev uppskattade! Han hade velat ha dessa och blev glad över att få dem! Jag ser fram emot att lyssna på dem också. Speciellt Dandy, han har fått böckerna med sig hem, men jag har dem i datorn också.

Jag har som sagt var inte gjort många knop, utan tagit det lugnt. Kelat med Smulan och Amanda och busat en del. Nu ska det bli lite thé och några kex till. Sedan kommer jag att gå i säng tidigt.

Ha en jättefin eftermiddag och kväll!

28(1) /Julia

8 kommentarer:

  1. Man behöver återhämta sig efter en kul och aktiv dag. Bra att ta det lugnt då.
    Kul att maken gillade de fina presenterna.
    Böcker är aldrig fel säger matte och jag tror nog att ni håller med!

    Kramizar & nosgos

    SvaraRadera
  2. Skönt med vila så man kommer i fas igen! Regn och rusk här så det där med gos och vila är en bra aktivitet tycker vi, men vi fick vänta ganska länge innan husse och matte kom hem..Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Så bra det är att ge presenter som flera kan ha nytta och glädje av. Ser själv fram mot att läsa framför allt Dandy.

    SvaraRadera
  4. Skönt att bara kunna slappa och ta igen sig efter en helg med bus :)
    Bra böcker allihopa tror jag och matte.

    SvaraRadera