Väderprognos för 5 dagar

fredag 12 oktober 2012

Hej kyliga fredag!

 

Kallt

Fy så kallt det har varit inatt. Bland det första maken får göra blir att ta bort nätfönsret i sovrummet. Visst vill jag ha svalt, men 14 grader är i svalaste laget där inne! Inte under täcket, men man måste ju upp och då är det verkligen kallt.

Vi har bara gjort det vi brukar på fredagar. Städat och dammat lite. Gjort fint helt enkelt. Jag har gjort en pizza deg också. Middagen för idag blir en snabb pizza med en massa gott på med andra ord.

Kvällens underhållning får Julia Roberts och Denzel Washington stå för!

Vi ska se

Pelikanfallet

Pelikanfallet!

John Grishams oförglömliga roman, suveränt filmad på 90-talet. Vi har sett den förr, men jag känner för att titta på den igen. Jag tror inte att maken kommer att ha nåt emot just den filmen.

Ha en riktigt trevlig fredagsmyyys!

SNOWFL~11 /Julia

8 kommentarer:

  1. Hemgjord pizza och en jättebra film - mer behövs inte!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar helg !
    Ber om ursäkt att jag inte kommenterar så bra. :-(
    Är inte på topp riktigt.
    Tazz&Kram

    SvaraRadera
  3. Det är i det kallaste laget så nog är det bäst att fönstret stängs nu så ni inte blir dåliga.
    Den filmen är bra säger matte.

    Trevlig helg!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
  4. Varit Brrr-kallt här nere också imorse eller rättare sagt igår morse.
    Strålande solsken och en underbar höstdag var det sedan :)
    Pelikanfallet den filmen gillar min matte och hon gillar boken också , tror nästan att hon har läst alla böckerna av John Grisham faktiskt :)

    SvaraRadera
  5. Mamma Rozie har fått skrapa rutorna på bilen innan hon skulle till jobbet! Kallt är det nu. Men idag har vi regnigt!
    Trevlig och mjausig helg! ♥

    SvaraRadera