Väderprognos för 5 dagar

torsdag 18 oktober 2012

Hej milda och soliga torsdag!

 

00009

Bara en snabbis om vår dag. Vi passade på att njuta av den soliga eftermiddan på verandan. Vi hade dryga 12 grader i skuggan, det var jätteskönt i lä för vinden. Tiden gick fort!

Jag lyssnade på bok och lekte med Smulan och Amanda nästan hela dagen. Det var kast med musebus och torrisar. Musebusen fick jag tillbaka av Amanda, men torrisarna åt de upp och väntade på fler. Nu ligger dom och sover gott i igloon. Lagom trångt och mysigt.

Jag ska lyssna vidare på biografin om Agatha Christie, äta lite och kanske se nån film innan ja går och lägger mig.

Ha en mysig torsdagskväll!

Torsdag 3 /Julia

14 kommentarer:

  1. Så skönt ni har det!! nu får ni lite gottisar också i form av en award på vår blogg.
    nosgos å torsdagsgottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt med Award, tack så mycket. Vi ska genast kika!!!

      Radera
  2. Vad skönt att sitta ute en stund utan att frysa! Bäst att passa på det har varit klent med sol och värme.Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Här har det också varit varmt och gott emellan regnskurarna :)
    Jag sov tills matte kom från jobbet strax efter 13:00 , men kom upp direkt när hon kom hem.
    Husse undrade vad i hela friden jag gjorde uppe för klockan var ju inte 16:00.
    Man kan väl göra undantag från sina vanor jamade jag :D

    SvaraRadera
  4. Är boken spännande?
    Nä tjejerna är väl inte dumma och lämnar tillbaka torrisarna, hihi. Matte påstår att jag hade gärna lämnat tillbaka torrfodert men jag säger att jag hade inte ens jagat det från början, hihi!

    Kramizar & nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite i alla fall. Jag får veta mycket som jag inte visste!
      Nej, du skulle nog inte jaga torrisarna alls, latmask ;-)

      Radera
  5. Det är skönt att med mildare väder. Dock har jag åkt på en förkylning så har mest varit inne :-(

    Låter som en mysig dag med tjejerna :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt att kylan har tvingats på reträtt! Skulle också vilja läsa Agathas biografi, hon fick nog sin dos av spänning i privatlivet också :-)
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera