Väderprognos för 5 dagar

tisdag 17 mars 2015

Sovit gott, men…

 

måndagen är slut

… jag är fortfarande trött och har ont. Jag visste ju att jag skulle få lida efter gårdagen och natten, men nu är allt över och allt fungerar som det ska. Jag kan äntligen koppla av.

Jag orkade bara vara uppe till ½8 igår kväll. Då gick jag och la mig. Förmodligen sov jag nästan innan huvudet nådde kudden. Jag vaknade till vid 4-tiden, men somnade om igen och sov till 7. Egentligen var jag utsövd, men är mör i kroppen och har ganska ont.

Ändå har jag tagit det varligt med värktabletterna. Jag har bara tagit extra Alvedon två i taget. Jag ska ta två till tillsammans med kvällsmedicinen. Jag hoppas på att få vakna som vanligt imorrn.

Ha en fortsatt trevlig tisdag!

beary_happy_tuesday_pink_teddy_bear /Julia

7 kommentarer:

  1. Tar lite tid innan kroppen och knoppen är i rätt fas igen efter en sån natt du hade. Skönt att du fick sova ut i alla fall!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  2. Efter såna äventyr kan vem som helst däcka, men jag förstår att det är ännu jobbigare om man redan från början har svårt att röra sig. Hoppas allt håller sig som det ska nu.

    SvaraRadera
  3. Det var ju en hård natt så det är inte konstigt att du har ont. Hoppas verkligen att det är bättre imorgon.Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Oj, vilket äventyr du har varit med om! Vilken tur att det gick bra till slut och hoppas det onda går över tills imorgon.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera