Väderprognos för 5 dagar

torsdag 19 mars 2015

Soligt och milt!

 

thursday_05

Nu har allt återgått till det normala. Visserligen känner jag av händelsen än, men det går över.

Idag har jag suttit i dörren en liten stund medan jag vädrade. Solen värmer verkligen, men den värmde bara min framsida och det är lite kyligt att vara ute utan ytterkläder och jag hade ingen lust att sätta på mig några heller. Men visst är våren här nu! Jag kan se några krokusar borta vid friggen. Undrar om det finns några kvar i gräsmattan, i så fall syns de inte än. Kanske till helgen. Jag lär väl få se.

Nu ska jag återgå till min bok. Den är spännande och jag har bara lite drygt hundra sidor kvar.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

9thursday20 /Julia

8 kommentarer:

  1. Vi har läst i kapp nu och fått veta vad som hände med toan och översvämningen. Usch, vattenläckor är inte att leka med, inte konstigt att du har efterverkningar. Skönt att allt ordnade sig till slut!
    Visst är det härligt att solen skiner, men varför är det fortfarande så kallt? Ok, det är bara mars ännu, men man känner sig så lurad av solen, när kylan fortfarande är så sträng.
    Vi önskar er en fortsatt fin torsdagskväll!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Värmen har inte hunnit med :) Det ÄR ju bara mars än.

      Radera
  2. Visst är det härligt att känna hur solen värmer, vi njuter vi också! Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Haft soligt och fint väder här med idag , men tyvärr så jobbade matte till 16 idag så det bidde ingen promenad :(

    Kul att du hittade boken Rescued på Amazon :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg ju att boken skulle finnas där, så jag letade :)

      Radera
  4. Här har krokusarna blommat rätt länge men så är vi ju längre söderöver. Vi har hört strandskatan nu två kvällar så våren är här.
    Sitter man i lä direkt i solen värmer den gott!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera