Väderprognos för 5 dagar

måndag 2 mars 2015

Bara en snabbis!

 

5monday46

Ja, vem behöver måndagar, inte jag Blinkar! Nåja, alla veckor inleds med just måndag och när den är över är det en dag mindre kvar till helgen!

Allt är bra med oss. Jag har sovit i två omgångar inatt, men mår ganska ok ändå. Amanda har busat med sina nya färgglada musebusar. Den gröna och den rosa var hennes val av de fyra idag. Jag vet inte hur många gånger jag har kastat dem, men nu har hon gömt dem i sin igloo = hennes gömställe.

Ha en fortsatt bra måndag!

6 /Julia

Idag vill inte min blogg alls. Jag har försökt att publicera detta inlägg flera gånger. Nu försöker jag ännu en gång, jag lär väl få se om ni får läsa den…

8 kommentarer:

  1. Här jamar vi instämmande om måndagar! Nya musebusar är alltid skojsigt!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här sorten hade vi inte köpt innan, men de var kuliga :)

      Radera
  2. Vi har läst. Störigt när det inte vill som man själv vill.
    Får söta fröken plats i sin igloo med alla leksakerna eller hon har mössen som huvudkudde, hihi?

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon gömmer dom under filten där inne... Hon är smart!
      Det är hon som ligger knöligt ;-)

      Radera
  3. Vi kan också tänka oss att hoppa över måndagar vi också eller snarare så vore det trevligt om det var en ledig dag! Hur går det med arbetet utanför fönstret? Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. De jobbar väl nån "annanstans", för här syns ingen aktivitet...

      Radera
  4. Jobbigt när bloggen ska trilskas så, den fadäsen har vi med varit med om vid olika tillfällen. Nu är måndagen nästan över och veckan har börjat rulla på, känns bra :)
    Ha en skön måndagkväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. NU är den över och fredag hägrar lite längre bort. Tur att den kommer före nästa måndag ;-)

      Radera