Väderprognos för 5 dagar

torsdag 5 mars 2015

Jag har gjort mera fynd!

 

9thursday20

Idag fick vi en bryskt uppvaknande redan före klockan 7. Gubbarna var på hugget och förde ett förfärligt oväsen bara några decimeter från min kudde på andra sidan väggen. Inte vet jag vad de gjorde, men vad det än var så lät det mer än jag och Amanda tyckte om. Det var bara att gå upp. Efter mitt besök i badrummet, fick jag faktiskt klä mig innan Söta Fröken fick sin frukost. Medan vattnet kokade, slätade jag till min säng och la på fleecepläden. Oljudet varade till bortåt 10-tiden. De väsnades en stund till lite senare, men nu är det tyst tack och lov.

Jag bara måste dela med mig! Jag köpte dessa söta äkta silversmycken mycket billigt här om dan. Jag betalade bara 52:- för både halsbandet (den är 45 cm lång) med berlocken (den är 16X11 mm) och örhängena (de är 5X6 mm, stenarna är AAA zirkoner, det vet jag för jag har frågat!)

Katthalsband äkta silver 27,-Kattörhängen äkta silver 27,-

Perfekta smycken för en kattälskare och dessa kommer att användas flitigt, visst är dom jätte gulliga! (Bilderna är länkar, som vanligt, om ni mina vänner också vill köpa dem!) De kommer med gratis frakt trots att de är från LightInTheBox, som oftast tar betalt för frakten. De billiga priserna gäller i några dagar till! Passa på medan de finns kvar. Eftersom de är i äkta silver med 90%(!) rabatt, är det stor risk för att de säljer slut snabbt. Nu är det bara att ha tålamod tills mina dyker upp. Jag vet inte om de hinner hit denna månad, men när de än kommer blir det lika roligt!

Nu ska jag återgå till min ljudbok och njuta av tystnaden, för nu ska de väl inte föra mer oväsen!

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Torsdag 3 /Julia

6 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad söta o gulliga smycken du har hittat :).
    Inget kul att vakna upp till ett sådant oväsen.
    Här håller dom på med att fixa till tvättstugan o dom sa att det skulle låta en del av det men jag hör inte ett ljud av renoveringen. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Inte kul att bli väckt av sånt oljud.
    Jisses så söta de smyckena är, passar perfekt tillsäg ju!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte motstå dem, helt enkelt.
      Priset avgjorde saken :)
      Jag hade aldrig kunnat köpa dem till ordinarie pris (2 X 272:- egentligen).

      Radera
  3. Fy jam för att bli väckt tidigt pga högljudda arbetare !
    Jättesött halsband och öronhängen !
    Min matte tål inte att ha ngt i sina öron längre och hon tror till och med att hålen har växt igen nu och halsband använder hon väldigt sällan eftersom hon jobbar i vården och när man väl är ledig så glömmer man att sätta på sig några juveler :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer att använda dessa i alla fall :)
      Jag har ju alltid halsband och mina vigselringar, plus en ring på min högra hand.

      Radera