Väderprognos för 5 dagar

onsdag 18 mars 2015

Bara en snabbis!

 

993wednesday13

Allt är bra med oss. Visserligen är jag fortfarande trött och har ont, men allting fungerar och inget läcker. Golven är torra liksom skurtrasorna, som också har hunnit torka.

Vi ska ta det lugnt och jag ska nog snart lägga mig för att läsa med ögonen. Lite mjuk musik får nog vara på. Jag låter nog Mozart förgylla vår kväll. Hans musik är så mysig att lyssna till.

Ha en trevlig onsdagskväll!

1wednesday24 /Julia

8 kommentarer:

  1. Skönt att höra att allt är bre med er och inga nya olyckor drabbat er !
    Här sitter matte och lyssnar på Carmina Burana av den tyske kompositören Carl Orff.

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker di gör rätt i att ta det lugnt med den härliga musiken i kväll.Ska nog göra detsamma eftet en lång dag med tre övertidstommar / studiedag. Började kl 07.00
    Må så gott/ kramen Gunilla.

    SvaraRadera
  3. Skönt att allt är torrt! Det är ju ett projekt det också! Ta tass om er.Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Bra att allt är torrt och att det inte blev några vattenskador mitt i eländet.
    Matte sitter också och läser, vi har precis kommit in från en liten kvällsrunda.

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera