Väderprognos för 5 dagar

tisdag 24 mars 2015

En riktigt solig och mild vårtisdag!

 

tuesdaycat

Jag är rätt mör efter gårdagen och jag har inte sovit nåt vidare bra. Jag hade svårt att somna igår kväll och väckte tuppen imorse. Amanda bara gäspade och somnade om när jag gick upp. Hon ville inte ens ha frukost så tidigt!!!

Jag har surfat runt och lyssnat på bok. Nu ska jag spela lite mahjong.

På matsedeln idag kommer det att stå “radhusbiff” med bacon och rårörda lingon, om jag orkar stå så länge för att steka dem. Jag får se. Jag lovade er en bild på gåvan vi fick med Amandas mat.

20150324_092637

En söt liten karda och en liten klädvårdsrulle med refill. Båda är praktiska och är användbara. Trevligt med presenter, speciellt om de är bra!

Nu ska jag sitta lite i dörren. Solen skiner allt det kan och termometern visa att jag har 15,6 grader på verandan! Hoppas att det inte blåser. En liten stund i solen piggar säkert upp mig lite.

Ha en fortsatt trevlig och solig tisdag!glitterimagesdisney44 /Julia

10 kommentarer:

  1. Hejsan vännen idag har det verkligen varit fint väder o varmt så jag passade på att gå ut en sväng på stan o kolla i lite affärer sen när jag kom hem så var jag helt slut o det blev en liten vila på sängen
    Kramisar o nosgos

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hade det skönt i solen och att du sover bättre i natt! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var mysigt, men lite kallt ändå och jag borde sova gott inatt. Jag är ordentligt trött nu ;-)

      Radera
  3. Amanda tänkte nog "jag sover vidare så kam matte roa sig själv", att gå upp innan tuppen är lite väl tidigt, hihi!
    Bra med sån klädstilen, det kan gå åt en del såna.

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  4. Amanda gjorde nog rätt där, hihi. Jag hade med sovit vidare, jag vill till och med sova vidare när vi ska hemifrån vid nio-tiden på morgonen.
    Skönt att solen skiner, så man kan njuta lite. Hos oss har det blåst ganska mycket och det är inte så roligt.
    Nospussar

    SvaraRadera
  5. Mmmmmmmums radhusbiff med bacon o sylt plus vir sås. Sköt om dig nu för gårdagen var dey ett rigtigt rännanfe på er. Men bra att du har en toppen bra läkare som ser sina på ett gudpmligt sätt. De växer inte på träd. Kram Gunilla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får äta blodpudding i veckorna, eftersom gubben inte vill ha. Jo, men bara bacon ;-)

      Radera