Väderprognos för 5 dagar

söndag 22 mars 2015

Bara en jättesnabbis!

 

00011-1

Undrar vart söndagen tog vägen egentligen. Maken hade en härlig sovmorgon tillsammans med Amanda, medan jag roade mig bäst jag kunde själv.

Jag har ju aldrig tråkigt, det finns alltid nåt att göra. Läsa är ju nummer ett. Oavsett om jag gör det med ögonen eller öronen.

Hur som flög vår söndag iväg, utan att vi gjorde nåt speciellt. Morgondagens färdtjänst är beställd till 12:45. Jag tog till en kvart extra för säkerhets skull, jag ska vara hos doktorn 13:30 och jag måste hinna med blodproverna innan läkarbesöket.

Ni får höra imorrn hur vår måndag avlöpte, för lite bus efter läkarbesöket är planerad Blinkar!

Ha en trevlig söndagskväll!

beary_happy_sunday_blue_teddy_bear /Julia

6 kommentarer:

  1. Mjau ibland går helgerna jättefort det säger matte med.
    Kram o nosgos

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gick bra både med läkarbesök och färdtjänst.

    SvaraRadera
  3. Ja du ibland så susar bara dagarna iväg och man sitter där på kvällen och undrar vart i hela friden den tog vägen :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera