Väderprognos för 5 dagar

torsdag 7 juli 2011

Hej vänner!

 

0226

 

Varför ska jag behöva lida för en kul dag på stan? Det är lika dant varje gång, men idag möjligen något värre. Vi var ju iväg i måndags också. Jag kan inte ha kul flera dagar i veckan… eller jag måste nog ha mer än bara en dag i mellan för att orka. Värmen gör ju inte sake bättre precis. Idag har det varit varmt igen.

Dagen har gått i stillhetens tecken, med en del smärtstillande medel.

Tack och lov för M*A*S*H och spännande böcker!

Det var ungefär vad jag orkade med i värmen idag. Jag får skriva mer i morrn.

 

romancia_43bdccf /Julia

4 kommentarer:

  1. Det är så trist att du ska behöva ha ont efter att ha gjort nått kul och det är orättvist tycker jag och matte!

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  2. Så trist att det är så. Hoppas verkligen att du mår bättre imorgon. Tröstartass

    SvaraRadera
  3. Trist när det kommer surt efter :(
    Hoppas du mår bättre imorgon !!!
    Här har det också varit varmt idag trotts det munlna vädret.
    Kom en liten skvätt regn nu ikväll , men de verkar inte gjort nån skillnad alls ?

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen inte rättvist att du ska behöva betala ett så högt pris för att ha lite kul. Hoppas smärtorna lägger sig snart så att du är redo för nya semesterutflykter.
    Tröstande kramar och tassklappar

    SvaraRadera