Väderprognos för 5 dagar

måndag 18 juli 2011

God måndagsmorgon på er!

 

03

Idag ska de börja på huset, men än har inte Filip dykt upp… Dumt nog gjordes det inte upp nån tid, men han är väl som de flesta ungdomar och sover länge på morgonen. Hoppas att han kommer snart. Det är mycket som ska göras och köpas. Han och maken får ge sig i väg och inhandla det som behövs.

Jag däremot ska bara bistå med glada tillrop och god saft som förfriskning.

Annars kommer jag att spela mina 2 spel på fejjan, kanske se nån film… Det blir nog Inte utan min dotter med Sally Field i huvudrollen. Jag älskade boken och har läst den flera gånger. Sedan har jag flera olösta korsord att roa mig med också.

Viktigt!!!

Katthemmet Kompis invigning

Om ni har möjlighet, gör ett besök på nyinvigda

Katthemmet Kompis!

Jag har tyvärr ingen möjlighet till det, den ligger lite för långt bort för mig. Hade den funnits i Stockholms län hade vi definitivt gjort ett besök!

Ha en fin sommardag!

beary_happy_monday_teddy_bear/Julia

2 kommentarer:

  1. Hoppas han dök upp nån gång, matte sa att senast vid 9 hade hon varit där om ingen tid gjort upp innan men så är hon också lite äldre än målaren, hihi!
    Hoppas de får många besökare på det nya katthemmet.

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  2. Hoppas oxå att han dök upp i någorlunda tid :)
    Jag ska se om jag kan skicka iväg matte när dom har invigning på Katthemmet Kompis , vi har ju lite närmre än er :)

    SvaraRadera