Väderprognos för 5 dagar

fredag 10 februari 2012

Hej soliga kalla fredag!

 

solsken

Det har varit riktigt kallt inatt! termometer visade –17,3 grader när jag gick och la mig vid ½10 tiden. Just nu visar den –13,6 och det är stålande solsken. En fin vinterdag. De små fjäderkotletterna låter inte lika mycket som igår, men äter massor.

Jag höll på att få ett anfall igår när jag upptäckte att jag har fått konstiga reklam-länkar i min blogg, jag har ingen aning varifrån det har kommit, men de fanns plötsligt.

Är det ett påhitt av Google??? Eller hade jag fått nåt i datorn? Jag tror att jag har fått bort dem, har ni råkat ut för det??? Berätta i så fall är ni snälla!

Jag har scannat datorn flera gånger, men det fanns inget “konstigt”. Men nånstans måste jag har fått länkarna i från. De dyker upp under korta ord som det, och, till, med, här, och andra korta ord. Ord på 3-4 bokstäver.

Om jag själv länkar från och med nu kommer länkarna bestå av minst två ord, då vet ni att det är jag som har gjort det medvetet.

Det enda “konstiga” jag har gjort igår är att se en film på datorn från nätet. Det brukar jag inte göra, det var faktiskt första gången, men jag undrar om jag vågar göra om det nån annan gång. Kan jag har fått den i och med att jag såg en film???

Ni får förlåta att jag inte har svarat på er kommentarer igår och inte har hunnit läsa era inlägg än. Jag fnulade så länge med datorn och var så Arg att jag inte orkade ta tag i det. Dessutom blev klockan mycket och jag var trött. Jag ska kika runt nu och läsa vad ni hade för er under gårdagen!

Ha en fin fredag!

1friday0 /Julia

14 kommentarer:

  1. Men FYYYY så kallt ni har det = BRRRR !!!
    Här har det varit soligt och nästan +grader idag :)
    Jag har inte märkt att det finns några "konstiga" reklamlänkar i min blogg , inte på dom som jag lagt in nu i veckan i alla fall.
    Varken jag eller matte vet om det kan bero på att du kikade på en film på nätet , men det verkar ju konstigt att det skulle göra nåt med bloggen ??
    Nån gång har vi fått reklam kommentarer , men dom har hamnat i Bloggers spamfilter där vi raderat dom.
    Trevlig fredag kväll på er :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det kallt hos oss. Nu är det -11,7...
      HUTTER!!!

      Radera
  2. Så märkligt. Är det nån som är inne och busat i er dator?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar inte bättre, men jag får se imorrn om de kommer tillbaka!

      Radera
  3. Du är förlåten, hihi inte för att det var nått att förlåta.
    Hoppas det konstiga försvann och inte kommer tillbaka.
    Fåglarna nöjer sig nog med att äta och struntar i att sjunga när det är för kallt!

    Trevlig helg!

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pippisarnas vårkänslor försvann nog när det blev sååå kallt igen!

      Radera
  4. Skumt med reklamen, vi har inte varit med om det. Riktigt kallt hos oss också -19 när matte gick upp men sen har det ju varit strålande. Man blir trött av att vara så där arg. Hoppas att husse kom i rätt tid ikväll.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husse kom som han skulle och med sig hade han vår nya vattenfontän!!!

      Radera
  5. Här har jag inte sett till några reklamlänkar. usch så irriterande för dig! Hoppas du slipper dem i fortsättningen.
    Kram och trevlig helg ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick bort dom idag igen och hoppas att de har försvunnit för gott nu...

      Radera
  6. Vi har inte heller fått några konstiga reklam länkar på våran blogg, mjau
    vet inte vad det kan vara för konstigt.
    Här har matte varit borta under kvällen, så vi har inte kunnat tassa förrän nu.
    Ha en riktigt trevlig helg alla

    Tass tass

    SvaraRadera
  7. Jag har sett att Ligan har haft sådana reklamlänkar i sin blogg. Jag har trott att det har varit någon sorts avtal med bloggportalen de bloggar på, men vet inget säkert. Men som sagt, jag har sett den typen av länkar där.
    Hoppas du får rett ut vad det är, inte kul när saker plötsligt dyker upp utan att man har en aning om vad det handlar om.
    Ska läsa i kapp nu - hoppas helgen varit trevlig, ursäkta att vi är lite sena med kommenterandet!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera