Väderprognos för 5 dagar

fredag 4 november 2011

Hej vänner klockan mitt-i-natten!

 

tired

Jag vaknade för en stund sen, återigen är det mitt i natten. Jag har bryggt en mugg thé och gjort en ostmacka till. Mitt blodsocker ligger lite lågt. Skönt att det är enkelt att avhjälpa, lite mat och sen är allt som det ska igen.

Är lite trött på att vara uppe på nätterna, men jag tänker inte stressa upp mig på grund av det. Jag tar det lugnt och gör något ett par timmar, sen lägger mig igen och sover mer.

Jag har läst vad mina vänner har haft för sig efter att jag stängde av datorn för kvällen och kommenterat deras bloggar. Nu har jag  tagit fram ett korsord, lite hjärngympa mår jag bra av. En bok ligger i CD spelaren. Smulan ligger och sover i soffan och Amanda i igloon. Vi har det mysigt så här mitt-i-natten!

Hoppas att ni sover gott!

Nalle å kisse kram/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar