Väderprognos för 5 dagar

tisdag 30 december 2014

Årets näst sista dag!

 

11

Vädret har blivit mycket mildare än det var den senaste veckan. Vi har runt nollan idag och det märks verkligen. Vi sitter och väntar på maken. Han är nog här snart.

Så det blir inte så mycket mer ifrån oss idag. Bara en snabbis, så ni vet att vi mår bra. Även om klockan går väldigt sakta just nu. Mina kläder som utlovades till igår kom idag, det vill säga att jag inte kan få dem förrän efter nyår. 17 också! Jag räknade med att de skulle hinna komma så maken kunde få med sig dem också. Men så blev det inte.

Maken hämtade ett “hemligt” paket igår från cdon.com, som jag fick sms om och jag har ingen aning om vad det är, men han satt vid min dator under julhelgen.

Han kanske beställde nåt då, nåja jag lär väl få se vad det var/är. Jag har ju konto där som loggar in utan alltför stora klurigheter från min dator, så det gjorde han väl när han lånade den. Jag vet inte som sagt, men han vet hur han kan överraska mig Blinkar!

Ha en fortsatt trevlig tisdagseftermiddag och kväll!

beary_happy_tuesday_pink_teddy_bear /Julia

12 kommentarer:

  1. Kul med en överraskning! Du kunde hålla dig ifrån att gå in på din sida och kolla vad det var, bra jobbat ;-)
    Blir ju roligare att inte veta förrän man får det.
    Vi har också mildare och tråkigare väder för det har blivit plus hos oss och därmed fuktigt och lite dimmigt - trist alltså!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte inte på att jag kunde kika!!!
      Men nu vet jag vad det var - är och om det imorrn ;-)

      Radera
  2. Hoppas att ni inte behövde vänta så länge på husse, härligt med helg igen! Visst är det kul med överraskningar!Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, han kom i vanlig tid med en STOR kattong!!! Oväntade överraskningar är alltid kul!

      Radera
  3. Spinnande med hemligt paket! :)
    Hoppas ni har haft en härlig kväll
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han ger mig ofta oväntade överraskningar och de är inte dyra men omtänksamma!

      Radera
  4. Spännande med paket man inte vet vad det är :D Mindre roligt med paketet kläder som inte kommer hem innan nyår.
    Men vi hoppas iaf att ni får en riktigt trevlig nyårsafton.
    Gott nytt år på er
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev ordentligt besviken på att mina kläder inte kom.
      Jag behöver verkligen de boleron som finns i den!
      De LOVADE leverans till på måndag efter jul, det kom på tisdan.
      De dagar maken kommer till oss, åker han direkt från jobbet = alltså har ingen möjlighet att hämta några paket den dan!

      Radera
  5. Överraskningar är skoj. Milt här också, alla lokalbussar ställdes in i kvällst för halkigt i Umeå / Gott Nytt År önskar vi er. / Gunilla.

    SvaraRadera
  6. Snäll man du har, som överraskar dig med trevliga saker : )
    Tänk om det fanns överallt sådana män :)
    Alla är inte lika inför lagen som det heter.
    Kul med paket iaf'

    Här har det också vart lite mildare väder idag
    Hoppas det inte blir så kallt under nyårskvällen, men jag och katterna blir iaf inomhus.

    tasskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är underbar och vi är lyckligt lottade att vi har hittat varandra.
      Vi har varit ihop sen augusti 1979 och gifta sedan 19 juni 1981!
      Det gäller att hålla kärleken vid liv :)

      Radera