Väderprognos för 5 dagar

söndag 5 juni 2011

Ny smaskig kattgodis?!?

 

Vi har fått höra av Katten Lilja på Södertälje Katthem om ett smaskigt godis från Whiskas som blogghjälpen köpte i det Tyska landet.

Vi lånade bilden på godiset av Lilja

Crunch

Efter lite letande så hittade jag den på Whiskas UK.

Crunch 2

Whiskas® Crunch

Add to her main meal for an extra treat for being good (as, we're sure, she always is). Whiskas® Crunch is enriched with lots of extra vitamins and minerals, and foil sealed for freshness.

Whiskas® Crunch comes in 190g packs, with a mixture of chicken, turkey and duck flavours.

Oh, and make sure you don't give your little one Whiskas® Crunch until she's finished being weaned.

När jag kontaktade Whiskas Sverige via mail hamnade jag i Storbritannien. 

Det var dit jag dirigerades om till när jag skrev för att fråga dem om varför detta godis inte finns i Sverige.

Förhoppningsvis får jag svar och kanske våra katter får en chans att få smaka på detta godis här hemma med.

Tydligen har den gjort stor succé hos Lilja! Jag lovar att berätta vad de svarar så snart jag får  svar!

Ha en trevlig söndagskväll!

7 /Julia

3 kommentarer:

  1. Vilken smarrt idé att maila Whiskas !
    Är det bara att invänta svar nu då :)

    SvaraRadera
  2. Allt nytt godis som får bra betyg av våra kompisar låter ju helspännande! Bara de svarar snart. *trampar otåligt* Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Låter ju spännande med nytt kattgodis,hoppas vi får en chans att testa det på våra kattor också.

    SvaraRadera