Väderprognos för 5 dagar

fredag 10 juni 2011

God eftermiddag!

7friday14

Fy vad jag blir frustrerad över Frasse’s nya kommentar funktion i bloggen Irriterad.
Hur jag än har burit mig åt, så fungerar det inte för mig. Jag har följt de utmärkta instruktionerna till punkt och pricka, men jag får bara en retlig ruta med texten:

There was an error with your submission. Arg

Inte så kul, men jag tycker faktiskt mest synd om matte Gunilla som får höra oss alla som klagar.Jag hoppas att deras IT-gäng kan få ordning på kommentarfunktionen, så alla som vill kan kommentera deras härliga blogg.

För vissa fungerar den tydligen bra, det har jag ju sett i bloggen, men inte för mig dessvärre och jag försökt i flera dagar nu.

Vi får väl önska Gunilla och Frasse och en härlig helg så här istället Ler!
Självklart gäller detta alla våra bloggvänner!!!

0001 /Julia

7 kommentarer:

  1. Verkar vara strul hos många nu..går ju inte att kommentera som vanligt hos blogger heller för vissa måste man ju logga in med namn/webbadress och ibland går et inte logga ut osv. Märkligt är det i alla fall. Hoppas att det löser sig för er med kommentarerna hos Frasse. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Så jättesnällt att du bryr dig om och skriver ett helt inlägg om våra problem. Vi känner oss så hedrade!
    Det har varit otroligt jobbigt och mycket strul sedan vi införde det nya systemet. Och eftersom vår blogg är den som får flest kommentarer på vår hemsida - vilket är jättekul! - så blev det jag som fick sköta de mesta kontakterna med it-avdelningen. Så därför har vi inte hunnit tassa in hos våra vänner så mycket som vi brukar.
    Men nu börjar det fungera tycker vi, och därför är det så himla konstigt att du får felmeddelande. Kan det vara en kombination av vårt nya systems "barnsjukdomar" och problemen hos Blogger som Dui och Deco är inne på?
    Hoppas, hoppas att det snart fungerar för dig också! Annars får jag ta ett allvarligt snack med vår it-avdelning på måndag...
    Ha en underbar helg och hoppas solen lyser över er hela tiden!
    Många kramar och tassklappar
    PS Har just läst ditt mail nu och tackar för den fina kommentaren. Vi får lägga in den i efterhand när vi har fått det att funka :-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det förtretligt när det uppstår krångel. Hoppas att allt löser sig snabbt, för man är ju bara intresserad av att antingen skriva ett eget inlägg eller kommentera hos andra, inte klura på tekniska problem. Som flera skrivit, så verkar många olika bloggar haft problem under längre tid. :( Vi önskar er också en trevlig helg! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Tack för allt stöd, kära kompisar!
    Kom på en annan grej: Är det samma kommentar på samma inlägg som du försöker skicka? Kanske ska du strunta i den och i stället gå in på ett annat inlägg och göra en helt ny kommentar? Det KAN ju vara just den enstaka kommentaren som strular. Bara en idé... Än en gång jättetack för att du bryr dig om!
    Många kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  5. Gunilla

    Jag försökte med den 8 juni, där du ger en utmärkt förklaring till den nya funktionen. DÄR lyckades jag lämna en förut i alla fall.

    Jag skrev:
    Jag gör som du säger :)
    Här har jag ju lyckats med min kommentar en gång i alla fall ;-)
    Ha en härlig lördag!

    Med samma eländiga resultat och retsamma ERROR - rad :( Nu ger vi oss tills du får prata med "dina" IT-killar/tjejer nästa vecka.

    Kram och nosgos till Frasse

    SvaraRadera
  6. Det är ju inte klokt, VARFÖR blir det så här??? Har skickat ett mail med ett förslag på hur vi ska göra till dig.
    Många kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  7. Gunilla

    Nu är det gjort. Hoppas att inte mitt mail är nivå "Dagis" *gapskrattar*
    Jag själv kom på en ändring och provade, men jag vet ju inte om det hjälpte.
    Kram och nosbuffar tillbaka *blink*

    SvaraRadera