Väderprognos för 5 dagar

söndag 3 juni 2012

Jaha, då är det söndag igen!

 

Söndag 03

Maken har åkt och vår vardag har börjat igen. Vi hade en regnskur på förmiddan, men vi har sett solen några minuter idag i alla fall. Fast det är kyligt är det något varmare än de senaste dagarna. Vår termometer visar 13,2 grader. Jag hinner ju inte ens skriva färdigt innan det regnar igen och temperaturen sjunker till 10,8 grader. Tur att jag inte behöver åka nånstans. Kan sitta inne i stugvärmen och titta på grannarna som skyndar förbi med uppslagna paraplyer till eller ifrån parkeringen.

Jag ska bara lyssna på fler böcker av Anna Jansson. Idag har turen kommit till hennes senaste deckare med kriminalinspektör Maria Wern:

nar_skonheten_kom_till_bro-jansson_anna-17770227-frnt

Vi har flera av Anna Janssons deckare och tycker om dem. Trevligt med bra böcker att lyssna på. Smulan och Amanda ligger i sin vanliga hög i sängen och sover. Inte mycket annat att göra gråa och regniga dagar.

Vänner, jag har en mobilfråga till:

Har ni något skyddsprogram till era mobiler, ni som är ute på nätet med dem? Kan ni rekommendera något program som inte kostar skjortan? Jag tackar på förhand för alla era tips Ler!

Ha en förhoppningsvis torr söndag!

sunday_04 /Julia

9 kommentarer:

  1. Jag använder Lookout som antivirus och stöldskydd. Det är gratis såvida du inte vill ha extratjänster.
    https://www.mylookout.com/

    SvaraRadera
  2. Hos oss har det blåst som tusan idag, trist!
    Helgerna går alldeles för fort men matte sa att det blir en ledig dag på onsdag och det gilla vi även om det bara är en dag!
    Matte lyssnar på True Blod böckerna, de tre första i alla fall!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
  3. Är elementsängarna populära nu?Blåst och regn idag också så det är soffan med mys idag också.Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Vet inte vad det finns för virusprogram till iphone, men ngt finns det säkert.
    Här är det oxå så kallt så man tror det är höst, när dom t.o.m har stängt av värmen för i sommar, så går man här och fryser när det är kallt ute :(

    Kramtass från oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har INTE beställt nån ajfån, utan en Samsung Galaxy Note!!!

      Men tack ändå... Ett bra tips har jag fått från Peter och sökt på nätet.

      Radera
  5. Jag har inget skyddsprogam till min men det är ju en iphone och vad jag förstått så finns det knappt något virus alls som kapar apple produkter eftersom det inte är PC som i princip alla virus är gjorda för.

    Kramar

    SvaraRadera