Väderprognos för 5 dagar

torsdag 1 november 2012

Trött!

 

Fredag-Gustav

Jag har sovit dåligt efter gårdagens äventyr. Var uppe mellan ½3 och 5, men sedan kunde jag sova ett par timmar till.

Idag har jag ätit värktabletter och gäspat. Min lilla knasiga Amanda har varit lite mammig igen och jag försöker göra allt för att inte tappa tålamodet med henne. Hon är som ett plåster. Inte ens på toa får jag vara ifred. Jag har gjort det mesta för att roa (läs trötta ut) henne. Nu sover både hon och Smulan gott. De tar väl igen sig till stora kvällsbuset.

Det blir tidigt i säng för mig och jag hoppas att jag mår bättre imorrn.

Fredag är ju veckans bästaste dag! Maken kommer och vi har helgen framför oss.

Ha en trevlig torsdagseftermiddag och kväll!

Torsdag 3 /Julia

8 kommentarer:

  1. Jobbigt när man inte kan sova säger min matte !
    Hon låg minsann och vände och vred på sig till klockan var över 01:00 inte kul när man vet att klockan ringer vid 06:00 :(
    Jag har sovit mest hela dagen och är nu fit for BUS hela kvällen :)
    Hoppas du kan sova gott inatt så du är pigg till imorgon när maken kommer hem !

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sover bättre i natt. Förstår att hela kroppen strejkar när man blir så frustrerad som du måste blivit efter färdtjänstmissen igår. Otroligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade velat byta ut kroppen idag :(
      Är stel och har duktigt ont... Bläää!!!

      Radera
  3. Inte konstigt att du är trött, irriterad och har ont idag efter allt igår.
    Amanda har nog känt det på sig och vill trösta även om det kanske kan bli för mycket av det goda ibland (mattes inlägg).
    Hoppas det känns bättre i morgon!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, så är det nog. Smulan är ett plåster nu :) men vi sa sova snart!

      Radera
  4. Extra trist när man inte ens har haf roligt. Hoppas att det blir bättre tills imorgon. Sov gott! nosbuffar

    SvaraRadera