Väderprognos för 5 dagar

lördag 14 februari 2015

Happy Valentine!

 

1962127c7oitpdrji

Vi vill bara önska alla vänner en jättetrevlig

Alla Hjärtans Dag!

Här är det skid VM för maken och en trevlig bok för mig.

91RMUBfG45L._SL1500_

Dagens val föll på denna gulliga mysterie. Det är den tredje boken jag har av författaren, som samlar ett gäng “cozy mysteries” under samlings namnet “A Klepto Cat Mystery”. Hon skriver verkligen bra och spinnande där minst en kisse, ibland flera, spelar huvudrollen! Böckerna är en trevlig avkoppling under en sport-helg!

Ha en fortsatt trevlig och lat lördag!

stampel_1001_cupidatwork4033K-429x461-custom /Julia

7 kommentarer:

  1. Trevlig Valentines day till er också. / Gunilla och co

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig dag och kväll ni också! Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Vi önskar er också en trevlig alla hjärtans dag!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Glad alla hjärtans dag önskar vi med :D
    Här har matte jobbat, likaså husse, så jag fick vara hos matteföräldrarna. Sedan blev jag hämtad och nu är jag hemma igen, har fått en massa kääärlek hos alla idag, hihi.

    SvaraRadera
  5. Önskar er en trevlig Alla hjärtans dag också ♡♥♡

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Tack det samma till er!
    Jag blev bortlämnad nu i kväll för matte var på bio med en kompis och kollega. Tur hon hämtade mig så jag kan få komma hem i hyfsad ti, hihi!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  7. Tack det samma i efterskott. Men det spelar nog ingen roll att hälsningen blev en dag försenad, för ALLA dagar borde vara en Alla Hjärtans Dag.
    ♥ Kram ♥

    SvaraRadera