Väderprognos för 5 dagar

fredag 13 februari 2015

Äntligen fredag!!!

 

friday_the_13th_black_cat_crossing_path

Här sitter vi och väntar, och väntar, och väntar lite till på att klockan ska gå och maken komma!

Vi har busat medan jag har läst med öronen. Idag tog jag en älskad bok av Jan Guillou, Ingenmansland, en av mina favoriter bland böckerna i Hamilton serien. Jag kände för att lyssna på en svensk röst som omväxling och Tomas Bolme läser Hamiltonböckerna med bravur!

Nu ska vi vänta ytterligare lite, men förhoppningsvis blir det bara en timme till!

Ha en trevlig fredag, trots att de är den trettonde Blinkar!

friday71 /Julia

8 kommentarer:

  1. Än så länge har vår fredag den 13:e varit helt okej... om min matte är skrockfull? Det vet hon nog egentligen inte ens själv, hihi, men spegeln som husse köpte hem...ja den sätter vi inte upp idag i alla fall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredagen den 13:de har alltid varit mina lyckodagar ända sen jag var liten. Jag hade alltid full pott på t ex skrivningar och tentor de dagarna! Idag är den extra bra, maken kom med en liten chokladask till mig av den bästaste sorten :)

      Radera
  2. Nu är klockan mycket så jag hoppas väntan på maken/hussen är över och han har kommit hem ;-)

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att vänta men härligt när alla äntligen är samlade, ha en riktig myskväll nu! Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni inte behöver vänta alltför länge på att maken kommer. Och så är det självklart att Tomas Bolme läser bra - han är ju stor kattvän.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han kom som han brukar :) Vi visste inte om att Tomas Bolme är en kattvän, tack för att vi fick veta det!

      Radera