Väderprognos för 5 dagar

måndag 2 februari 2015

Bara en snabbis!

 

5monday46

Det har snöat i stort sätt hela dagen. Jag vet inte hur mycket det har kommit, men vår vovve ute på gräsmattan syns snart inte.

Det har blivit kyligare också. Vi har –3,9 grader nu. Skönt att vara inne i värmen!

Jag har inte gjort så många knop idag. Jag har skrivit ett mail som jag har funderat på hela helgen. Det är inte kul att behöva reklamera saker, men jag var tvungen! Nu får jag se hur de bemöter mitt mail. Förhoppningsvis svarar dom på den i alla fall. Sen får jag se hur jag gör.

Nu ska jag brygga lite the, jag är sugen på nåt varmt att dricka.

Ha en fortsatt trevlig måndag!

monday2 /Julia

6 kommentarer:

  1. Hoppas de bemöter ditt mail bra och inget uppstår vad det än är.
    Mer snö vill du ju inte precis ha men vad ska man göra, inget man kan påverka precis.

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett ringset, som jag betällde från "långbortistan". De var inte förseglade med storleks-sigill som de alltid ska vara, förpackningen var öppnad tidigare och de var alldeles för stora, minst två storlekar större än dem som jag skulle ha! De har fått bild på förpackningen också. Vi får se vad de svarar.

      Radera
  2. Nu räcker det med snö tycker vi, det har snöat hela dan här. Hoppas att det går bra med reklamationen! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu räcker det med snö!! Det hoppas jag också, att dom svarar i alla fall!

      Radera
  3. Skönt med en kopp te, det värmer både kropp och själ.

    SvaraRadera