Väderprognos för 5 dagar

torsdag 9 april 2015

En ganska solig torsdag!

 

thursday_04

Det händer inte mycket i vår lilla värld precis. Jag läser och leker med Amanda då hon vill, men idag har hon varit ute i rastgården och njutit av solen mest. Det gör hon alldeles rätt i.

Jag har suttit en liten stund i dörren, men det blåser ganska mycket och då är det inte lika skönt. Lite frisk luft har jag fått i alla fall.

Lite nytta har jag ändå gjort och plockat lite bland de många “måste ha nära” grunkorna på bordet och har blivit av med lite. Jag får tänka ut en bättre ordning på sakerna. Jag har ju en del nya “kattonger” att stoppa småsaker i. Det gäller bara att minnas vad jag stoppar vart, så jag hittar dem igen. Nåja, det måste inte bli klart idag!

Nu ska jag återgå till min bok tills Sötaste Fröken vill ha min uppmärksamhet igen.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

9thursday20 /Julia

8 kommentarer:

  1. Skönt att sitta i solen en stund och bättre ska det bli! Lite bus är ju alltid kul! Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Bäst att passa på med läsning och annat medan Söta Fröken sover!

    SvaraRadera
  3. Man måste fundera riktigt noga så man får grejorna på ett bra sätt och det får ta sin lilla tid.
    Gott att njuta av solen men vinden är kall än men snart blir den nog varmare.

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det lite synd att det blåser så dant, nu när solen äntligen är här och faktiskt kan värma lite :) Men ni gör rätt i att njuta lite i alla fall.

    SvaraRadera