Väderprognos för 5 dagar

torsdag 30 april 2015

Tack!!!

 

Jag vill tacka er alla som har hört av er på olika sätt (kommentarer, mail och telefonsamtal) i mitt livs svåraste stund. Jag tänker inte räkna upp er, ni vet ju själva vilka ni är.

Mitt liv går en minut i taget just nu. Jag har svårt med att både äta och sova. Amanda är också tagen av min nedstämdhet och är bara jätegosig. Om jag lägger mig på sängen bara för att titta i taket är hon genast där och visar sin villkorslösa kärlek!

Var rädda om er och ha en fin Valborg!

normal_Svensk_flagga /Julia

PS

Jag är lite frånvarande vad kommentarerna gäller, men jag läser era bloggar och lämnar ibland ett litet tassmärke <3 trots allt… DS

13 kommentarer:

  1. Viktigast nu är att du tar hand om dig på bästa sätt hur svårt det än är. Var rädd om dig.
    Det är svårt att just äta och sova men passa på att göra det när du orkar, glöm inte bort det.


    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker att vila i alla fall och Amanda är bra på att hjälpa till ;-)

      Radera
  2. Du är värd allt stöd du kan få. Klokt av dig att ta minut för minut. Kloka Amanda förstår att du behöver all hjälp. Många kramar till er båda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Amanda är min största tröst!
      Hon VET att hennes matte mår jättedåligt just nu.

      Radera
  3. Försök att ta hand om dig själv så gott det går och försök äta fast du inte är hungrig! Det är så viktigt att du sköter maten med din diabetes och mediciner så att inte du blir sjuk. *orolig* Tur att du och Amanda har varandra. De kan verkligen vara till en stor tröst våra pälsklingar.
    Kramar och nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Sköt om dig och glöm inte mar och dryck men a det då du orkar. Du vet att vi tänker på dig och Amanda varje dag. Skönt ni har varandra! Kramar/ Gunilla.-

    SvaraRadera
  5. Så bra att du har så fina människor och inte minst Amanda, som kan hjälpa och stötta. Det är förunderligt hur mycket tröst en katt kan ge, och hur mycket det betyder att ha en liten pälsklädd vän när man har det svårt.
    Jag har själv drabbats av en personlig katastrof, och om du känner att det kan vara till hjälp att prata med någon som vet hur det är, så bara ring, smsa eller maila när du vill.
    Många varma kramar och tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla för att du också finns i mitt livs svåraste stund!

      Radera
  6. Katter är bra på att känna av om vi människor behöver tröst

    SvaraRadera