Väderprognos för 5 dagar

torsdag 2 april 2015

Skärtorsdagen började med en mindre snöstorm!

 

28eecff

Vår dag började med snö, som la sig, men den försvann igen fort. Sedan dess har vi haft sol och nu är det mulet. Det är verkligen aprilväder just nu. Termometern har pendlat mellan 5 och 7 plusgrader.

Jag blev rasande för en liten stund sedan , då jag fick ett mail från MiniInTheBox. De har sålt slut på min fina blåa klocka som jag skrev om igår. Jag besvarade deras mail genast med att de får skicka den ljusare blå, men de väntade inte utan sände mail 2 efter bara en minut med att jag får pengarna tillbaka… Knäppskallar.

 

64-320x500 eller 54-320x500

Jag vet ju inte vilken variant MiniInTheBox har av dem, men så här ser de två olika ljusblåa ut på InTimes hemsida, ingen av dem finns på bild hos MiniInTheBox. Jag föredrar i och för sig den högra, men det kvittar…

Jag vet inte hur det kommer at bli, men jag har beställt en ljusblå och en blå variant av makens klocka också, för säkerhets skull.

Min ev 37,-

Jag vill verkligen ha en av dessa och lär väl se vad som kommer, så småningom. Vem vet, jag blir kanske med båda. Nåja det fixar sig. Skönt att man inte har värre problem än så här Ler!

Nu ska jag brygga lite té åt oss och göra varma mackor till.

Ha en trevlig Skärtorsdagskväll!

glimpskhare4zk /Julia

8 kommentarer:

  1. Önskar er en jamartrevlig o mysig påsk
    Kram o nosgos

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är den högra för den är lite tydligare i utseendet och snyggare ;-)
    Verkligen aprilväder idag och tur att snön försvann igen!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lär väl få se vilken det blir. (Hoppas jag i alla fall...)

      Radera
  3. Skönt att snön försvann, man blev ju lite besviken när man tittade ute imorse! Hoppas verkligen att det löser sig med klockan! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det skönt att snön försvann. Det löser sig säkert med klockan.

      Radera
  4. Ja när de skickar och säger att den inte finns tycker man att de borde invänta ett svar också :) Nåja, hoppas det blir bra till slut ändå, det lir det säkert :)
    Ha en skön påskhelg. Massa nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, speciellt då det finns en ruta för att besvara mailet. Nåja, det löser sig...

      Radera