Väderprognos för 5 dagar

tisdag 7 april 2015

Trist tisdag!

 

11

Jag är trött och har ont, det är ingen rolig dag direkt. Jag har lekt med Sötaste Fröken, men hon är nog trött efter helgen också.

Hon har sovit i sin nya säng inatt, en stund i alla fall, så den är nog godkänd. Typiskt nog hann jag inte med med att ta en bild! Bättre lycka nästa gång.

Nu ska jag återgå till min ljudbok och surfa lite bland nyheterna på min nya favoritsidor, Light och Mini. De får ju in 1000-tals med nya grejer varje dag. Jag har dock lovat maken att jag håller mig borta från klock-sidorna Blinkar.  Jag ska inte köpa fler, jag har ju en ny för veckans alla 7 dagar vid det här laget!

Ha en trevlig tisdag, fast det känns som måndag!

Ny dag tack /Julia

14 kommentarer:

  1. Hej vännen här är åxå en liten trötter som sover i min säng just nu o drömmer ser jag att han gör för det rycker i både tassar o öron.
    Kram o nosgos

    SvaraRadera
  2. Det är lätt gjort att köpa saker man egentligen inte behöver när man ser reklamen. Men nu har du ju klockor så det räcker åtminstone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bryr mig inte om reklam och köper bra det jag verkligen vill ha och har råd med.
      Att jag köpte några billiga klockor är ju sant, men de kommer förhoppnngsvis ge Snuffefonden en liten inkomst! Mer pengar än jag själv hade kunnat ge!
      Det var i alla fall min mening med köpen redan från början!

      Radera
  3. Trist att det är en jobbig dag! Hoppas den känns bättre i morgon.
    Du får hitta några andra kuliga prylar nu när du har många klockor, hihi!

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går ju upp och ner, precis som för alla.Det lär inte bli fler prylar, men titta får man ju ;-)

      Radera
  4. Så trist att du har ont, hoppas att det ger med sig tills imorgon.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör det nog. Jag har ju slutat med de farligaste värktabletterna och det är därför jag har mer ont. Det blir bättre :)

      Radera
  5. Jobbigt att ha ont. Hoppas på en bättre dag imorgon.
    Här blev det arbetsvecka igen, usch så tradigt tycker vi nog alla. Lite längre ledighet hade varit skönt :D Men nu skiner solen i alla fall och det ska man ju vara glad över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite solsken gör mycket och lyfter humöret med flera meter :)

      Radera
  6. Jag hoppas att du känner dig bättte o morgon. VI har haft värme idag hoppas det blir så i morgon oxå. Jo kika får man utan köpkrav är svårt ibland eller hur? Kramiz från mig/ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta och önska får man alltid :) och jag ÄR van att INTE få allt jag pekar på!

      Radera
  7. Kolla in aliexpress också, jag tycker priserna är bättre än mini t ex.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :) Jag ska kika på dem med.
      Nu har jag tittat och allt jag har hittills köpt på Mini och Light har varit billigare än de är på aliexpress (de som jag har kollat på i alla fall). Dessutom får jag priserna där i € och inte i SEK.

      Radera