Väderprognos för 5 dagar

måndag 6 april 2015

Påsken är över för denna gång!

 

paaske006

Vi har haft en underbar helg! Bäst av allt var ju att vi fick några extra dagar tillsammans.

Vi har väl inte gjort något speciellt egentligen, mer än njutit av att få vara tillsammans. Amanda har verkligen fyllt på sin hussegoskonto så det räcker tills fredag eftermiddag. De är ju en dag mindre än annars.

Jag glömde att visa mina fina scarfs med kattmönster som

20150406_055733

jag hade beställt. De kom också i förra veckan och jag fick dem med, lagom till Påsk. De är verkligen fina och färgerna passar till det mesta.

Nu gäller det att klockorna börjar dyka upp också. De har skickat iväg alla mina beställningar utom ett, så de lär komma allt eftersom. Det är speciellt två klockor som jag väntar mest ivrigt på. Två klockor som jag föll för så fort jag såg dem!

Kattklocka 55,-

En jättegullig sak med katt och lite bling på. Den är ganska stor, den med. Jag tycker ju om stora klockor! Perfekt till fest kanske, inte för att vi går på många men ändå! Ett nytt klockarmband ska den definitivt få. Kanske ett i ljusblått eller varför inte en rosa för att matcha rosetten runt kisses hals?! Risken med de vita är ju att de blir solkiga rätt fort, hur aktsam man än är.

Musik-klocka 45,- (303,-)

Och en med noter, mycket passande för musiktokiga Julia. Det sa maken i alla fall, när jag visade klockan för honom. Den här sista fick jag rejält med rabatt på, inte undra på att de såldes slut rätt snabbt. Den är lika stor som Kattklockan, 40mm i diameter och båda tål en liten skvätt vatten om man skulle vara oförsiktig när man tvättar händerna. Men ingen av dem ska man duscha med!!!

Det kan man däremot göra med de sportklockor, som också är beställda, till oss båda. Om dem skrev jag före Påsk. Nu lär vi ha klockor i bra många år framåt! Tur att de inte var så dyra.

Det kommer att bli minst 5 klockor på min auktion, men mer om det när jag har fått dem. Hoppas att ni har tålamod Ler! Ni vet väl att den som väntar på nåt gott väntar alldeles för länge, typ… Eller hur det nu var Flirt-man?!?

Ha en fortsatt trevlig annandag Påsk!

paaskeharer032 /Julia

14 kommentarer:

  1. Bra att ni fick några dagar extra tillsammans. Hoppas du blir nöjd med alla klockor. Själv har jag 2, men använder nästa bara en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder bara min skelettklocka sen vi fick dem och det gör maken också. Det ska bli kul att KUNNA byta om och när man känner för det :)

      Radera
  2. Mjausan vilken fin scarfs o klockor 😃
    Kram o nosgos

    SvaraRadera
  3. Fy så fort tiden går när man är ledig, känns som om vi precis började denna 4 dagars ledighet.
    Så fina klockor båda två. Vi är så nyfikna på din klick auktion ;-)

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
  4. Jamarfina saker! Spinnande med auktionen fast matte använder aldrig klocka, hon tycker den på mjausingen räcker.
    Vi väntar fortfarande på några väckarklockor, det skall bli spinnande att se dem när de kommer.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR jätteroligt att få paket från "långbortistan"!!!

      Radera
  5. Visst har det varit härligt med några extra dagar att njuta! Klockorna är jättefina! Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Härligt med atr få hs lite dagar tillsammans tycker vi med. Vantar på auktionen ska bli ett stort nöje med att höra hur du lagt upp det hela. God natt nu från oss. Gunilla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har funderat, men är inte riktigt klar med upplägget än.

      Radera
  7. Härligt att ni haft ett par extra dagar tillsammans !
    Kattsjalarna var jättesöta och klockorna likaså :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera