Väderprognos för 5 dagar

torsdag 7 november 2013

Det regnar och jag är lite ur humör :(

 

good_evening_05

Inte blir humöret bättre av att det ösregnar hela dagen. Tjejerna tycker att det är kul att titta på pippisar i fönstret och jag sitter med ett korsord och lite repriser av Maria Lang. Jag lyssnar på Mörkögda Augustinatt just nu. Visserligen har jag hört den förut, men det var länge sen. Som tur är minns jag inte vem som begick morden Ler !

Tack och lov är det fredag imorrn och maken kommer. Den här veckan kändes rätt så lång, men det beror väl på att jag har haft mer ont än vanligt. Tur att maken kommer med fler receptbelagda värktabletter. Jag tänkte inte på att de höll på att ta slut och att vanliga Alvedon inte hjälper när jag har riktigt ont.

Ni får ha en trevlig torsdagskväll!

kat43 /Julia

15 kommentarer:

  1. Man kan väl beställa mediciner vi Apoteket på nätet också Men det kanske tar lång tid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet är att få hem dem. Jag har ca 1km till min brevlåda som jag INTE kan komma till utan hjälp här på landet...

      Radera
  2. Så synd, då har vi haft olika väder idag. Här har solen visat sig lite. Det kunde den ju ha gjort på fler håll, tycker man! Maria Langs böcker tycker jag mycket om, och jag tror att jag har läst alla, i alla fall de som är vuxendeckare. Vet att jag på lågstadiet läste någon som jag tror hette "Jan och Katja jagar jultomten". Tur att slutet blir en överraskning! :-) Hoppas att värken lättar snart, med eller utan värktabletter. Kram Stationskattmatte.

    SvaraRadera
  3. Miss Kitty and I are so sorry you are in pain today. It can really put a damper on your day, and the rain doesn't help, huh? We hope you get some relief soon. Take good care, Love from both of us!

    SvaraRadera
  4. Riktigt skönt med fredag imorgon, förstår att maken/husse är extra efterlängtad. Hoppas verkligen att värken ger med sig. Tröstbuffar

    SvaraRadera
  5. Ett sånt tråkigt väder piggar verkligen inte upp en heller!
    Hoppas du känner dig bättre när maken kommer om inte annat så är det alltid roligare då i alla fall!
    Fredag imorgon!!!!!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du mår bättre när maken kommer! ♥

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du mår bättre när maken kommer! ♥

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  8. Här regnade det lite bara i morse, sen har det varit omväxlande mulet och sol. Jag har aldrig läst Maria langs böcker, men jag gillar verkligen filmerna som har börjat komma nu med Ola Rapace och Tuva Novotny i huvudrollerna. De kan jag rekommendera!
    Härligt med fredag imorgon, här längtar vi alla 4!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar filmerna, eller rättare sagt den första vi har sett, de är jättecharmiga!, med bra skådisar

      Radera