Väderprognos för 5 dagar

fredag 27 juli 2012

Amanda skryter liiite!!!!

 

021_21

Vi ställde upp i Linnsens Sommartävlig, Smulan, matte och jag. Kan ni tänka er att jag vann. Tillsammans med Nea och Roxy fick tröstpris.

Jag ska få priset på posten, matte fick tassa ner adressen jättenoga i ett tassmail till Linnsen. Så måste husse åka hem och hämta den fast han har semester från och med nästa vecka. Det gör han säkert för han är den bästaste husse man kan ha *svansdans*

Mjauis från

PICT0344 Amanda-Bus

21 kommentarer:

  1. Klart att Julia inte skryter - hon visade hur mjausingens smart hon är!!! Vi är jätteimporterade!!! Go Julia! Go Julia! Go Julia! *dansar*

    Vi tror också att husse bara blir glad över att få åka och hämta ett paket. För alla kommer så klart att fråga honom om paketet och då får han tala om att det är smartaste Julia som vunnit det!! Åh så stolt han blir då!!

    Ha en fankattisk helg och hoppas att det BARA blir solsken och gottigheter. Och att en massa små möss kommer och hälsar på er! :))
    nosgos å gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näää, jag skryter aldrig, men AMANDA gör det ibland. Som nu ;-)

      Radera
  2. Men vad roligt att ni vann! Och vilken snäll husse och matte ni har. Dubbelvinst alltså.

    SvaraRadera
  3. Grattis Amanda!! Man får visst vara lite mallig när man vinner!! Malla på du bara - det gör jag åt min tredjeplats!
    Tasskram

    SvaraRadera
  4. Jaaa grattis till oss. Munnen vattnas bara jag tänker på den där maten.

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Jamarns, vad kul! Grattis! Vilka fina bilder.

    SvaraRadera
  6. Detta har vi missat :(
    Förstår inte hur vi kunnat missa det.
    Jamars grattis iaf till vinsten.

    Tass tasskram

    Ps
    Inlägget med videon med Bosse Parnavik har vi tagit bort.
    Det funkade inte av ngn anledning att ta in den från you tube.

    Mysko, så det inlägget är borttaget.
    Ser att det står som länk här hos er, mjau

    Vi ska göra nytt försök framöver

    Tassande kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uppdateringarna i högra spalten kommer upp automatiskt, den styr inte jag över :)

      Radera
  7. Grattis, det är kul att vinna!
    Klart ni har den bästaste husse och att han fixar det nån dag!
    Nu kan ni ju njuta av att ha honom också hemma några veckor, härligt!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekuligt :)
      Vi får rå om honom i fyra härliga veckor!

      Radera
  8. Grattis till vinsten, Amanda och Smulan! Spännande att få alldeles egen post. Snällt av husse att göra en extrautflykt och hämta posten. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  9. Ohhhhh, tänk om husse har varit hemma varje dag och kollat efetr posten och så har matte inte fått svansen ur att skicka iväg paketen förrän NU!!!!!! :O

    Alltid ska jag behöva skämmas... :/

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så här får han anledning att åka hem nästa vecka med ;-)

      Radera