Väderprognos för 5 dagar

lördag 29 december 2012

En grå lördag!

00055

Lika bra att jag bjuder på gårdagens strålande solsken!

PICT0940

Mysigt! Pippisarnas tre restauranger syn också på bilden.

PICT0942

Vi saknar solen idag! Det regnar lite och termometern visar +1,9 grader ute. Maken kom och hade fler av våra

PICT0943

klassiska CD-skivor med sig! Det var dessa han hade med sig denna gång. Jag glömde att ta bild på dem från förra veckan. Massor med härlig musik att njuta av till mina böcker.

Idag är det Tour de Ski på TV och självklart så tittar vi. Charlotte Kalla blev tvåa och nu är det grabbarnas tur att mäta sina krafter.

Vi gör väl inte så mycket mer idag. Jag har hämtat några böcker av Kristina Appelqvist som vi kan lyssna på båda två. Hennes senaste är De Blå Damerna och var den första jag hade hört talas om. Den fanns med på TPB’s topplista och jag blev nyfiken. Hoppas att den är bra! Jaja, vi lär väl få höra.

Vi önska er en trevlig lördag!

00080 /Julia

4 kommentarer:

  1. Matte satt också och tittade på Tour de Ski och de var duktiga som blev tvåa både damerna och herrarna.
    Trist när allt är grått, vi har samma väder idag och det regnade till och med när jag var ute på första rundan - trist!
    Trevlig helg på er med!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera