Väderprognos för 5 dagar

tisdag 7 januari 2014

En snabbis i regnet.

 

00016

Vår tisdag gick fort med en bra bok och en massa bus. Tjejerna hade en katt-fnatts-race mitt på dagen och nu sover dom gott.

Jag ville bara berätta att vi mår bra och jag bara inte har tid att skriva. Äsch, nu ljuger jag! Jag är ju så inne i min bok och klockan går alldeles för fort Blinkar! Det händer ju inte mycket direkt.

Jag ska fortsätta med min bok, den är rätt så spännande och jag har bara nån timme kvar att lyssna på.

Ha en trevlig tisdagskväll!

good_evening_05 /Julia

12 kommentarer:

  1. Härligt! Fankattisk bok och en katt i knäet..bättre blir det inte! Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har/har haft en givande läsning med din bok.
    Kram och fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  3. Det är så grått och trist att det ljusnar aldrig under dagen!
    Man kan vara väldigt upptagen med en bok och inte ha tid med nått annat, jag är sambo med en sån person fast hon har alltid tid om jag vill nått. Men annat kan matte då strunta i, hihi!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det samma för tjejerna också, hur bra boken än är ;-)

      Radera
  4. Kattfnattsrace är ger god sömn, det är uppenbart bevisat av våra små busar! ;-) Härligt med en riktigt bra bok. Då brukar det vara svårt att slita sig. Kram Karin.

    SvaraRadera
  5. Man behöver verkligen inte skriva långa inlägg varje dag. Tvärtom, kanske det är lättare att läsa flera korta?

    SvaraRadera
  6. Man behöver verkligen inte skriva långa inlägg varje dag. Tvärtom, kanske det är lättare att läsa flera korta?

    SvaraRadera