Väderprognos för 5 dagar

måndag 28 april 2014

Trött!

 

3monday47

Det myckna friska luften och “utelivet” i helgen som gick tog mer på mig än jag trodde.

Jag har tillbringat det mesta av dagen med en bra bok och Amanda. Vi mös och läste i sängen.

Nu har pollensäsongen börjat ordentligt. Jag nyser, ögonen rinner och jag är trött

Det kan hända att jag blir lite osynlig i några dagar. Åtminstone tills maken kommer med medicinerna som jag fick och vi glömde att hämta på Apoteket. *snörvel* Blinkar

Ha en fortsatt trevlig måndag!

1238201_606187726094022_840113656_n /Julia

2 kommentarer:

  1. Finns väldigt mycket pollen nu och många som inte reagerar annars gör det nu säger matte. Hon reagerar inte som tur är.
    Skönt för er att ta det lugnt efter en utehelg.

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  2. Vår matte låter likadan! Men det är härligt med sol och värme ändå.Nosbuffar

    SvaraRadera