Väderprognos för 5 dagar

fredag 25 april 2014

Äntligen freeedaaag!!!

 

0094_thumb[1]

Jag är inne i en period, då jag sover dåligt igen. Natten sov jag i två etapper ännu en gång.

Jag vaknar för ett akut besök i badrummet vid 2-3 tiden och kan inte somna om efteråt. Jag har gått upp och gjort nåt annat i några timmar och sen sovit igen ett par timmar till.

Det värsta är att hela min dag blir lite upp och ner efter såna nätter. Jag gör ju bara stillsamma saker på natten, jag vill absolut inte att Amanda får dåliga vanor på gamla dar. Vi busar aldrig på nätterna, då ska vi sova och inte leka. Det vet hon mycket väl, men visst tittar hon på mig och undrar vad jag gör uppe. Matte ska ligga i sängen och sova, precis som hon!

Det är skönt att det är fredag! Maken kommer med kuliga saker till mig och vi har en mysig helg framför oss. Den lär bli varm också spår dem som vet, vilket gör helgen ännu bättre.

Ha en solig och trevlig fredag!

1453240_490136267772486_1488300057_n /Julia

10 kommentarer:

  1. Usch, man blir verkligen störd av att inte få sammanhängande sömn på natten, i alla fall reagerar jag så. För det mesta lyckas man somna om efter uppstigningar mitt i natten, men inte alltid. Hoppas du sover bättre inatt. Skönt att det är fredag, så att husse/maken kommer. Kram från Stationskattmatte.

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att inte kunna somna om igen. Matte gör så också ibland men som tur är det sällan hon behöver gå upp mitt i natten men hon kan ju vakna ändå.
    Hoppas du sover bättre i helgen.
    Hoppas på fint väder, man vet aldrig fast de lovat det.

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  3. Visst är det jobbigt när nattsömnen blir störd. Hoppas du och Amanda snart kommer in i rätt fas igen.

    SvaraRadera
  4. Visst är det bästa kvällen i veckan! Här blir det mys för hela slanten! Nosbuffar

    SvaraRadera
  5. Inget kul när man vaknar flera gånger per natt och inte kan somna om :(
    Min husse gör det emellanåt , men min matte hon sover som en liten gris varje natt :)
    Hoppas ni har en trevlig helg !
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Jag vaknar bara en gång. Illa nog att jag inte kan somna om. Fast oftast går det bra att somna igen. Om inte, går jag upp en stund och gör nåt.

    SvaraRadera