Väderprognos för 5 dagar

onsdag 23 april 2014

Soligt, men lite svalare…

 

wednesday_05

Jag tog mig en runda på Amazon.com nu på förmiddagen och kikade på deras underbara djungel av gratisböcker och hittade dessa två

61 ECJiam9L._SL1317_ 5165hO26D0L

söta katt böcker med massor av gulliga bilder av Lilly Freeman. Självklart laddade jag ner dem och ska strax börja titta på bilderna. Jag laddade ner en bok att läsa också. Det blev en berättelse om hittekatten Buster:

91hcLXbSjRL._SL1500_

Men allra först måste Amanda få busa lite till. Jag har kastat hennes musebus massor med gånger, men hon hämtar envist tillbaka den och så länge hon gör det leker vi vidare. Det är alltid jag som tröttnar först Blinkar!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

00018 /Julia

10 kommentarer:

  1. Tvåbeningar tröttnar ju så fort. Att leka med musebusen kan man ju göra hur länge som helst!

    SvaraRadera
  2. Kul att busa med matte, hihi! Amanda är duktig som kommer tillbaka med leksaken men hon vet ju att det är så ni leker.
    Söta katter kan man aldrig se sig mätt på, hihi!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Amanda VET att leken är slut när hon inte ger tillbaka leksaken till matte :)
      Det var många fina och roliga bilder i böckerna!

      Radera
  3. Här är det samma sak när Mårrgan leker apport med sina leksaker, matte tröttnar nästan alltid först. :)
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Skoj med fina kattböcker! Leka kast med liten musebuse är skoj. Klart att matte måste fortsätta när Amanda apporterar så flitigt. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. Matte tröttnar också innan vi andra gör det. Vad är det med gamla mattar nu för tiden? Annat var det förr! ;-)

    SvaraRadera