Väderprognos för 5 dagar

söndag 6 april 2014

Dunderförkyld!!!

 

hi3

Jag vaknade och mår pyton! Jätteförkyld, eller så är det flunsan. Huvudet känns som om den var fylld med fetvadd. Jag hör sämre och ögonen rinner, har nog lite feber med Sjuk Urk…

Jag hade hoppats att det var pollen, men det är nog lite tidigt för det än. Ska till doktorn den 14:de om jag orkar vänta så länge. Om det inte känns lite bättre imorron, ska jag slå henne en signal i alla fall.

Nu ska jag försöka vara uppe ett tag, tills maken måste åka efter lunch. Sedan ska jag och Amanda tillbringa resten av dagen i sängen med en bra bok!

Önskar er alla en skön söndag!

Sömnig /Julia

11 kommentarer:

  1. Stackars dig! Du får vila mycket nu och dricka en massa.
    Hoppas det inte är influensan du fått.
    Matte började med att frysa och så började det värka i axlarna som sen spred sig i hela kroppen.
    Var rädd om dig!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska vara rädd om mig och dricka ordentligt. Te, juice, bubbelvatten och mer te.
      Jag har ju Amanda som tassistent ;-)

      Radera
  2. Hoppas du kryar på dig snabbt! Amanda får se till att ge dig massor av kurrterapi och spinnhealing - vi skickar över massor också.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Inget vidare att vara förkyld.
    Tur att du har din go´a tassistent som kan ta tass om dig.

    Kurrelisvansvift & Krya på dig kramar ♥

    SvaraRadera
  4. Usch vad jobbigt. Krya på dig! Pollensäsongen är igång för fullt, matte har börjat med meducin.. Hoppas du mår bättre imorgon.Nosbuffar

    SvaraRadera
  5. DEt finns 2 fördelar med förkylningar. Först att de brukar gå över, sen att man brukar känna sig piggare när den väl försvunnit.

    SvaraRadera
  6. Men usch och fy, sköt om dig och drick mycket, varmt! Kramiz!

    SvaraRadera