Väderprognos för 5 dagar

onsdag 16 april 2014

Soligt, men lite kyligare!

 

00043

Vi hade frost inatt. Det var runt 2-3 minusgrader under natten. Nu har i alla fall termometern orkat upp till lite drygt +10 grader.

Jag har börjat med att verkligen sålla bland böckerna i min Kindle. Jag har tagit bort alla lästa böcker med ett par undantag och fyllt på med nya.

Så  nu är det bara att njuta vidare av nya läsvärda böcker. Tur att det får plats så många på den, men jag har upptäckt att det är lättare att hitta en viss bok om det inte är så mycket att leta bland Blinkar. Sedan om just den boken inte finns tar det bara nån minut att ladda upp den från mitt digra bibliotek via datorn.

Vi får se hur mitt blodsocker mår efter att jag äter en tablett mindre om dagen. Det var inte nån större skillnad i morse i alla fall. Förmodligen är det för tidigt efter bara en dag och jag har glömt tabletten mitt på dagen nån gång förr också, fast det händer inte ofta. Jag håller koll för säkerhets skull Ler!

Ha en fortsatt solig onsdag!

ostern18 /Julia

4 kommentarer:

  1. Vi hade också kallt i morse med frost på gräs och tak men sen har det varit strålande sol.
    Underlättar nog lite att inte ha för många böcker som ska letas igenom, hihi!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt med en innerhållsförteckning på 150 sidor. Nu är de nere på ca 50 :)

      Radera
  2. Solen kom ju fram och värmde så skönt, vi satt ute på altanen med matte och fikade. Tänk nu är det snart helg! Nosbuffar

    SvaraRadera