Väderprognos för 5 dagar

onsdag 2 april 2014

Ännu en solig dag!

 

wednesday_05

Efter en kylig natt, med ett par minusgrader, sken solen större delen av dagen och vi hade runt 6-7 plusgrader. Mysigt!

Vi har inte gjort så mycket. Jag har letat efter ett par böcker jag har fått tips om.

81Uu4ymmnYL._SL1393_ 71ZNAoIEDxL._SL1400_

Jag hittade dem och det ska bli spännande att läsa dem, så fort jag hinner.

Jag har nyst mycket idag och börjat fundera över om det är en gryende förkylning eller om det är pollen på gång redan…

Nåja, jag ska till doktorn den 14:de ändå för att få bevis på att jag mår rätt bra, när allt kommer omkring. Det är många som är förkylda nu och jag hoppas lite på att inte jag blir det också.

Ha en trevlig onsdagskväll!

993wednesday13 /Julia

6 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper att bli förkyld, matte är det så jag kan lova att det inte är kul alls!
    Hoppas dina nya böcker är bra!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  2. Här har vi också haft fint väder idag, men det har varit kyliga vindar.
    Hoppas nysningarna går över. Nu börjar vi snart nedräkningen till fredagsmyset. :)
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Mjau, vi har jamans svårt att tassentera hos alla, men vi ska jama till matte att hon får formatera datorn ngn dag, för den är så seeeg, så vi vet inte vad, mjau
    Vi tassar runt iaf hos alla, men tassentera är svårt.
    Hoppas det blir bättre efter formateringen.

    Tass tass

    SvaraRadera
  4. Soligt här nere med och ett par plusgrader mer än ni :)
    Min husse börjar känna av att det flyger pollen i luften och har fått börja ta sin allergimeddusin.

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska prata med min doktor den 14:de. Hon har nog säkert nåt jag kan ta...

      Radera