Väderprognos för 5 dagar

tisdag 8 april 2014

Jag mår lite bättre!

 

00013a

Visserligen rinner näsan och ögonen fortfarande lite, men jag mår bättre och det är huvudsaken. Idag orkar jag göra lite mer än bara tycka synd om mig själv. Amanda har varit lika gullig som alltid, när jag inte mår bra, fast mina nysattacker kunde hon vara utan. Jag nästan skrämde slag på henne några gånger. Hon rusade iväg, men kom tillbaka efter en liten stund ändå.

Idag har jag i alla fall ätit lite. Jag kokade två ägg, så nu är jag mätt. Nån vidare aptit har jag inte haft, men har fått i mig ordentligt vätska, vilket är viktigast när man är förkyld och har feber. Den är också borta idag. Härligt.

Nu ska jag ta och lyssna på en bok i sängen och kanske sova lite. En sak vet jag i alla fall, att jag inte kommer att ligga i sängen ensam Blinkar!

Ha en fortsatt trevlig tisdag!

beary_happy_tuesday_pink_teddy_bear /Julia

6 kommentarer:

  1. Så himla skönt att du är bättre, förhoppningsvis blir det en "snabb" förkylning som går över fort. Och det är ju alltid lite lättare att stå ut när man har någon som tar tass om en <3
    Krya på dig-kramar och dito tassklappar

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du mår bättre även om du fortfarande är förkyld. Är oftast några dagar som är värst och då får man tycka synd om sig själv ;-) Jag har nämligen märkt det på matte när hon är förkyld och gnällig, hihi!
    Hoppas ni fick en mysig stund när ni vilade!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  3. Skönt att det går åt rätt håll. Spinnhealing i massor från oss.Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. et är i alla afall uthärdligt att vara förkyld när man har en liten katt som tar tass om en!

    SvaraRadera