Väderprognos för 5 dagar

torsdag 10 april 2014

Torsdag!

 

thursday_04

Min förkylning är väl så där. Igår hade jag en dålig dag, jag sov dåligt och mådde inget vidare alls. Inatt sov jag bra och är piggare! Skönt.

På måndag ska jag till doktorn. Jag går två gånger per år. Varje vår och höst. Nu ska jag väl få kvitto på att bortsett från förkylningen mår jag så bra som jag kan i alla fall.

Vi ska handla lite, när vi ändå är i närheten av en bra mat och Zoo-affär. Listan är klar och ska kanske kompletteras med några saker till. Det viktigaste, som kattsand och kattmat, står på den redan.

Jag ska läsa vidare och njuta av det vackra vädret i dörren, medan Amanda tar igen sig i solen på verandan. Solen skiner och termometern visa +10,8 grader i skuggan.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

cat-nice-thursday /Julia

8 kommentarer:

  1. det verkar vara en riktigt eländig förkylning som går nu - hu! Hoppas att du blir bra snart! Ha det så gott ni kan :)
    nosgos å gottisar, pussåkram
    Maurice, Kajsa och lillie

    SvaraRadera
  2. Det var nog den sista kraften på förkylningen som försökte där! Skönt att det känns bättre igen.
    Gäller att man skriver upp det viktigaste och inte gör som matte, hon skriver oftast upp men glömmer listan hemma, hihi!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi glömmer lappen ibland också, men jag brukar komma ihåg det mesta om jag har skrivit det en gång.

      Radera
  3. Skönt att du börjar bli bättre! Matte har dragits med en envis hosta sen februari efter en förkylning som inte ens bröt ut ordentligt. Det är flera på hennes jobb som haft riktigt segdragna förkylningar i år.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Hoppas den där förkylningen har gett sig iväg nu !
    *peppar peppar* säger min matte så har hon klarat sig undan från förkylningar ändan sen i höstas.

    SvaraRadera