Väderprognos för 5 dagar

fredag 7 mars 2014

Jag som så sällan…

 

0094_thumb[1]

… ser på TV, har suttit som klistrad varje dag kl. 15:00 och sett de ljuvligaste valpar och kattungar på TLC i programmet Too Cute! och det är söta som sockerbitar nästan allihop.

I första programmet visades Shih Tzu, Golden och Labrador valpar, i tisdags var det Perser, Abessinier och Bengaler.

Jag såg en demolerings patrull = ett gäng med 11!!! Rottisvalpar i onsdags, jättesöta, säger jag som är livrädd för stora hundar!

Gårdagens kattkullar var gulliga också. Ragdoll, min dröm ras, Burma och en ras som inte tilltalar mig, Sphynx.

Undrar lite vad dagens program handlar om… Bäst att bänka sig, det börjar snart Skrattar!

Ha en underbar fredag!

00040 /Julia

11 kommentarer:

  1. Låter ju som ett perfekt program för oss som älskar pälsklädda figurer :-) <3 Ska absolut kolla in det!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Jag råkade bara hitta Too Cute och undrade vad det kunde vara för program :)

      Radera
  2. Kul att du har hittat ett program som du gillar, ombyte förnöjer! Hoppas husse kommer tidigt ikväll.Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Det märkliga med katter är att ALLA ser gulliga ut om man är i närheten av dem. Ju mer man umgås med dem, desto gulligare är de.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med absolut, men ALLA djurbäbisar är lite extra charmiga :)

      Radera
  4. Det är lätt att fastna och speciellt när det är nått som intresserar en.
    Vi är så söta vi djurbebisar och matte säger att det är näst intill omöjligt att titta på oss i verkliga livet och sen inte ta oss med hem, hihi!
    Klart det är vår överlevnad det hänger på och bra hem, hihi!
    Hårlöst är inte heller nått som tilltalar matte och tur är väl det för annars hade hon inte skaffat mig!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
  5. Det där programmet har visst matte o husse tittat på ibland :)
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera