Väderprognos för 5 dagar

söndag 16 augusti 2015

Jaha, då har Amanda åkt...



Amanda har åkt till sin extramatte medan jag kommer att vara hemifrån. Hur länge det blir vet vi inte riktigt än, men hon får vara där så länge det behövs. Det känns tryggt för mig att veta att hon får det bra under tiden stugan blir ombyggd och jag bor på korttidshem.
Jag hoppas att hon gillar att åka brummis, det har hon bara gjort ett par gånger tidigare. Jag lär väl få höra hur det gick senare ikväll.

Jag är rätt så slut i både huvud och kropp efter allt som har hänt och händer. Eva kommer ett varv till imorgon och jag ger mig iväg själv vid 11 tiden. Nästa rapport kommer från Magnolian!

Ha en fortsatt solig söndag!


 /Julia


9 kommentarer:

  1. Det kommer att kännas tomt i natt utan söta fröken. Matte säger alltid att det är det de gångerna jag sovit borta, inte många men det har hänt.
    Det kommer nog att gå bra även om ni kommer att sakna varandra men ni ses snart igen.

    Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte sovit utan Söta Fröken här hemma sedan hon kom till oss 2002!!! Så visst blir det tomt.

      Radera
  2. Då känns det tomt nu. Skönt att du vet att Amanda kommer att ha det bra. Blir bra för dig att komma iväg också och få vila upp dig och bli lite omhändertagen. Skönt att du har Eva som finns där. Ska bli spännande att se hur det blir! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättetomt utan Amanda... Det ska bli skönt att bli lite bortskämd efter allt som har hänt!

      Radera
  3. Amanda klarade bilresan bra, även om hon vid några tillfällen jamade om att hon skulle hem! Nu är hon installerad i sitt jourhem och allt har gått bra. Kattifieringen av jourmatte har redan börjat, kan jag meddela. Hon kommer få det bra där och hon får stanna så länge det behövs har jourmatte lovat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för all hjälp och de fina fina bilderna du skickade!
      Jourmatte verkar godkänd :) Hoppas att de ska trivas med varandra och att hon får komma hem så fort jag får det ;-)

      Radera
  4. Kramizar och hoppas allt går som det ska och vila uuut och låt dig ompysslas! Gunilla.

    SvaraRadera
  5. Håller tassarna för att både Amanda och du kommer att trivas på bortaplan och att ombyggnaden går snabbt så att ni båda kan få komma hem !

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Vi längtar redan efter er. Hoppas det går bra, så både du och Amanda kan komma tillbaka till ert nybyggda hus sedan :)

    Tasskram

    SvaraRadera