Väderprognos för 5 dagar

tisdag 28 maj 2013

Vilken tisdag!?!

 

00018

Först lägger nätet av efter 10 minuter i morse, sedan börjar grannen med sin helvetesmaskin.

Idag fick jag i alla fall se vad det var som förde en sån j*vla oväsen. Det ser ut som en grästrimmer i monsterformat. Han behöver en sorts sele till den för att orka “köra” den. Han håller på att rensar bort sly från sin tomt och tomten efter mot skogssidan. Jag kan bara hoppas att han är klart snart med arbetet, för jag orkar inte lyssna på eländet i så många dagar till.

Som jag skrev har nätet legat nere i stort sett hela dagen, nu äntligen har jag kunnat koppla upp mig igen. Inte för att det gjorde så mycket, men det stör mina dagliga rutiner att inte kunna läsa tidningarna ens.

Jag ska fortsätta med det jag har gjort, läsa fanfiktion och lyssna på mer klassisk musik.

Önskar er en fortsatt trevlig tisdag!

hello_10 /Julia

9 kommentarer:

  1. So sorry your Tuesday is off to a bad start. Have a nice afternoon! Kitty

    SvaraRadera
  2. Ja de maskinerna låter hemskt så vi förstår att det är irriterande.
    Sen att nätet krånglar gör ju inte ens humör bättre ;) speciellt när man inte får läsa sina nyheter.
    Hoppas det blir bättre i morgon!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
  3. Åh så jobbigt med sån´t liv och så internetstrul på det. Hoppas att det blir lugnt imorgon och att allt fungerar som det ska.Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Vi jamar som de andra och hoppas att morgondagen blir bättre! Vi vet vilket humör matte blir på om internet inte fungerar...
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  5. Hopas du slipper ded är oljudet snart
    måste vara tröttande att höra på jämt.

    Jobbigt när internett trasslar :(


    Tasskram

    SvaraRadera
  6. Sån där monstermaskin har vår granne också , tur är att det inte är ofta han använder den.
    För som du skriver så för den ett fasligt oväsen !!

    SvaraRadera