tisdag 25 november 2014

Ingen rolig dag!

 

11

Jag har sovit dåligt och vaknade ganska sent och med värk och var jättestel. Tur att jag hade mat att bara värma. Vi har gjort det som vi alltid gör. Busar, jag läser och lyssnar på musik.

Jag har tagit fler extra tabletter än på länge, men jag har minskat på min dagliga dos med dom extra starka depå tabletterna, så det kan ju vara en orsak.

Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Ny dag tack /Julia

6 kommentarer:

  1. Usch nä vad trist med ont i kroppen. Kan nog vara så som du tror med minskningen av de andra.
    Ta det nu extra lugnt och var rädd om dig.

    Kramizar & Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska prova med den lägre dosen en dag till. Har jag lika ont så går jag tillbaka till ordinationen igen. Doktorn ville att jag skulle försöka att minska, men jag ska inte behöva ha såhär ont!

      Radera
  2. Usch vad trist! Hoppas att det ger med sig till imorgon. Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt det är att ha ont! :(
    Hoppas det är bättre imorgon. Du får mysa lite extra med Amanda under tiden.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Fy jam för sånna dagar !
    Det har min husse också emellanåt.
    Håller tassarna för att morgondagen blir en bättre dag !

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera