Väderprognos för 5 dagar

lördag 23 februari 2013

En snabbis :)

 

Caturday

Vår lördag gick ovanligt fort! Vi såg på Tjejvasan bland många andra skidtävlingar. Maken mest medan jag lyssnade färdigt på min bok.

PICT1037

Jag tog en gullig bild på Smulan och Amanda igår. De var så söta, där de låg och sov i sin vanliga hög!

Jag tog en bild på CD-skivorna

PICT1038

maken hade med sig. Dessa var de sista fem ur Klassiska Musikstunder. Som tur är finns det många fler klassiska CDn hemma och dem tar maken med sig allt eftersom.

Nu ska vi äta vår efterrätt. Vi lagade äppelpaj och jag gjorde vaniljsås till. Sen blir det en ny ljudbok att lyssna på tillsammans.

Ha en jättetrevlig lördagskväll!

00080 /Julia

2 kommentarer:

  1. Dagarna går så fort tyvärr.
    Så söta tjejerna är, måste vara mysigt att sova tillsammans så där!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. De tycker mycket om att sova sådär, de sover sällan ensamma :)

      Radera