Väderprognos för 5 dagar

tisdag 28 februari 2017

Hej igen!



Nu har jag varit hos min gulliga doktor och enligt henne mår jag bra, om man bortser ifrån min bäckenfraktur. Eftersom jag inte har möjlighet att åka två gånger fick jag lämna blod och urinprov idag. Om det är nåt konstigt med provsvaren hör hon av sig, som vanligt.

Jag ska själv försöka att minska på mina smärtstillande, men jag ska definitivt inte ha ont. Det kommer jag att göra och jag fick några bra tips på hur.

Vi han med att hämta några bokpaket (det är ju bokrea!!!) och handlade lite innan färdtjänsten kom och körde mig och ledsagaren hem.


Jag har snubblat över världens gulligaste kattsida!
http://nutiminn.is/kattarshians/#
Där kan man följa busiga kattungar i ett jättestort dockskåp 24/7. Denna busiga kvintett är jättesöta och duktiga på att nästan riva huset. De busar, äter och sover. Precis som alla kattungar.
Gissa om jag längtar efter  min lilla BusFia. Hon får komma hem när P har tid att köra henne hem. Jag ville inte att hon skulle se mig åka iväg igen idag. Den stressen ville jag skona henne ifrån.
Välkommen hem gulligaste Sötaste Fröken Amanda, matte längtar!!!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

 /Julia

6 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bra och snart nog slipper du frakturen även om det tar tid.
    Klart du längtar efter söta fröken, hon längtar säkert efter dig med.

    Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
  2. Jätte skönt att du mår bra men ta det lugnt och vila nu.Kollade också på bokrean och det blev två böcker. Snart har du söta fröken hemma också. Må så gott och kramizar från oss 😉🐈🐈🐈🐕

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bra! Gissar att det var skönt att komma ut lite även om det var till doktorn! Bokrean är härlig! Amanda längtar säkert lika mycket efter dig som du efter henne! Nosbuffar

    SvaraRadera